
Ako nájsť affiliate partnerov na propagáciu vášho podnikania?
Zistite efektívne stratégie na vyhľadávanie kvalitných affiliate partnerov pre vaše podnikanie a určte, koľko ich potrebujete na propagáciu vašich produktov. Ob...
Objavte najlepšie spôsoby, ako prilákať partnerov pomocou interaktívneho obsahu. Zaujmite potenciálnych partnerov generátormi, kvízmi, videami a ďalším na podporu vášho affiliate programu.
Nezaberajú vám reklamné a tradičné marketingové stratégie? Hľadáte jedinečný spôsob, ako propagovať svoj produkt a zvýšiť povedomie o značke?
Affiliate marketing je potom skvelým riešením pre vaše podnikanie.
Affiliate marketing je výborným zdrojom príjmov pre firmu. Umožňuje vám získať pravidelný príjem a platiť iba za výsledky práce partnerov. Okrem toho je affiliate marketing aj skvelým spôsobom, ako zvýšiť návštevnosť a umožňuje firme rozšíriť sa na medzinárodnú úroveň, keďže oslovíte publikum z rôznych krajín.
Ak stále váhate, či zveriť propagáciu svojho produktu niekomu cudziemu, tu je niekoľko štatistík, ktoré vás presvedčia:
Ako vidíte, affiliate marketing tu zostane. A zdá sa to jednoduché, však? Nájdete partnerov (alebo si vás nájdu oni), vytvoríte affiliate odkaz, ktorý budú šíriť medzi svojich sledovateľov, a budete sledovať, ako tento odkaz funguje a koľko nových zákazníkov vám každý partner prinesie.
Znie to celkom jednoducho, ale v praxi to také jednoduché nie je.
Okrem toho, že existuje veľa podvodných partnerov, ktorých môžete väčšinou odhaliť a predísť im pomocou affiliate softvéru , dobrých partnerov nie je také ľahké nájsť. Affiliate superhviezdy dostávajú každý mesiac množstvo ponúk a sú veľmi vyberaví v tom, s akou značkou budú spolupracovať.
Aký je teda najlepší spôsob, ako prilákať affiliate superhviezdy? Interaktívny obsah. Na rozdiel od iných známych foriem content marketingu, ako sú blogové príspevky či obsah na sociálnych sieťach, interaktívny obsah je pútavejší a výrazne viac upúta pozornosť. Má vysoký stupeň zapojenia a obvykle si vyžaduje viac úsilia zo strany značky, čo si partneri vždy všimnú.
Interaktívny obsah pravdepodobne už vo svojich marketingových kampaniach používate. Ako ho však využiť na prilákanie partnerov?
Tu je niekoľko skvelých nápadov.
Ak chcete prilákať partnerov, musíte vytvoriť interaktívny obsah, ktorý nielen prezentuje váš produkt, ale je aj pútavý a jedinečný. Práve tu prichádzajú na rad interaktívne generátory!
Tento typ interaktívneho obsahu maximalizuje zapojenie tým, že pozýva osobu, aby nasledovala určité kroky a spoznala rôzne vlastnosti produktu. Je to skvelý spôsob, ako predstaviť partnerovi váš produkt a ukázať jeho výhody.
Skvelým príkladom takéhoto obsahu je Flavor Generator od Hello Fresh , spoločnosti so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá ponúka krabice s receptami. Firma pripravuje špeciálne balíčky s výživnými ingredienciami, ktoré dodáva zákazníkom spolu s receptami, kde ich môžu použiť. Ich Flavor Generator je skvelý spôsob, ako zákazníkom poradiť, čo si pripraviť na večeru, a zároveň ich motivovať objednať si krabicu so surovinami:
Tu je výsledok s výberom večere podľa týchto možností:
Vytvorenie podobného generátora môže byť skvelým riešením pre váš biznis, ak chcete prilákať partnerov. Tento typ interaktívneho obsahu je mimoriadne pútavý a zdôrazňuje jedinečnosť vašej značky, čo dobrí partneri vždy ocenia.
Infografiky sú najbežnejším interaktívnym obsahom, ktorý využíva mnoho značiek. Hoci sú infografiky väčšinou statické, stále sú dobrým spôsobom, ako prilákať partnerov aj nových zákazníkov .
Tu je dôvod:
Infografiky výborne fungujú na prilákanie partnerov , najmä preto, že tento typ interaktívneho obsahu im môže stručne predstaviť vaše produkty či služby a naznačiť, akú značku im ponúkate reprezentovať.
Tu je príklad využitia infografík. Goldman Sachs, známa globálna investičná banka, prejavila záujem spolupracovať s mileniálmi vytvorením interaktívnej infografiky, ktorá vysvetľuje, kto sú mileniáli a ako ich osloviť:
Súčasťou tejto komplexnej infografiky sú aj responzívne grafy, ktoré sú ďalším skvelým príkladom interaktívneho obsahu. Umožňujú čitateľom prezerať si dáta v reálnom čase a vďaka animovaným riešeniam nepotrebujú rozsiahle vysvetlenia:
Ak chcete partnerom poskytnúť väčšie množstvo údajov o fungovaní vašej firmy, príjmoch či iných štatistikách, infografiky a responzívne grafy sú na to skvelým spôsobom. Mnoho partnerov je veľmi vyberavých v tom, aký program si vyberú, preto sú doplňujúce informácie o firme vo forme interaktívneho obsahu ako infografiky veľmi nápomocné.
Kvízy a prieskumy sú skvelé, ak chcete nájsť tých správnych partnerov na spoluprácu. Tento typ interaktívneho obsahu vám umožní:
Tu je príklad jednoduchého prieskumu s otázkami pravda/nepravda:
Prieskumy typu pravda/nepravda alebo Áno/Nie sú najlepšie na prilákanie partnerov, ktorí sú pre váš biznis vhodní. Otázky môžete prispôsobiť a zistiť, či majú záujem o vlastnosti charakterizujúce váš produkt. Takto nájdete partnerov, ktorí budú pre vás najlepší.
Ďalším skvelým typom interaktívneho obsahu na nájdenie vhodných partnerov sú kvízy. Účastníkov môžete požiadať, aby si vybrali odpoveď, ktorá najviac vystihuje ich záujmy, a potom uviesť hodnoty vašej firmy a vlastnosti produktu nižšie. Typický interaktívny kvíz vyzerá takto:
Prieskumy a kvízy si môžete prispôsobiť podľa vašich potrieb a vniesť do nich aj zábavu. Presne to spravila Curalate so svojim Emoji kvízom. Emoji niekedy dokážu úplne nahradiť slová. Navyše vystihujú aj vašu emocionálnu reakciu, čo je niekedy lepšie ako obyčajný textový prieskum:
Takéto kvízy sú skvelým spôsobom, ako zaujať partnerov. Sú neobvyklé, a preto mimoriadne pútavé. Skúste tento typ interaktívneho obsahu na nájdenie tých správnych partnerov pre váš biznis.
Žijeme vo svete, kde obrázky dominujú content marketingu. S Instagramom a Snapchatom, ktoré ponúkajú rôzne možnosti pre obrázky vrátane animácií, filtrov na tvár a obrázkových filtrov, je už ťažké niekoho prekvapiť týmto typom obsahu.
Ak chcete prilákať partnerov, musíte obrázky posunúť na vyššiu úroveň a urobiť ich interaktívnymi.
V závislosti od vašich produktov či služieb si môžete vybrať z týchto možností:
Lineárne videá sú tradičné videá, na ktoré sme zvyknutí na YouTube alebo Facebooku. Video je už teraz preferovaným typom obsahu v marketingu. Podľa správ firmy, ktoré používajú video obsah, rastú o 49 % rýchlejšie. Tu je niekoľko ďalších faktov, ktoré podporujú vplyv video marketingu:
Pre affiliate marketing môže byť video veľmi prospešné. Ak to však chcete posunúť ešte ďalej, skúste interaktívne videá. Podobne ako interaktívne prezentácie pozývajú divákov na cestu, tieto videá sú však oveľa interaktívnejšie – ponúkajú sériu možností a koniec videa závisí od výberu diváka.
Interaktívne videá sú skvelým príkladom zapájajúceho interaktívneho obsahu. „Pre affiliate marketing môžu byť interaktívne videá najefektívnejším obsahom, hoci môžu byť pomerne nákladné,“ hovorí Peter Gregory, marketingový špecialista z Flatfy.
Napriek niektorým ťažkostiam pri tvorbe interaktívnych videí ide stále o efektívny spôsob, ako pritiahnuť pozornosť partnerov. Jedným z najlepších príkladov interaktívnych videí je „Will you fit into Deloitte?“, ktoré vytvorila medzinárodná spoločnosť Deloitte spolu s agentúrou Snorkel digital video. Ide o gamifikované interaktívne video pre tých, ktorí by chceli pracovať v tejto firme. Je to cesta, ktorá testuje, či sa divák do spoločnosti hodí alebo nie.
Na základe tohto príkladu môžete upraviť vaše interaktívne video podľa vlastných potrieb. Ak chcete prilákať partnerov, môžete urobiť z interaktívneho videa hlavný obsah vašej affiliate marketingovej kampane. Rovnako ako vlastné kvízy a prieskumy, aj toto je skvelý spôsob, ako nájsť partnerov, ktorí budú skvelou voľbou na reprezentáciu vašej značky.
Napokon, prečo si neurobiť trochu zábavy? Kvízy, prieskumy a infografiky sú síce výborným spôsobom, ako prilákať partnerov, no môžete vyskúšať aj interaktívne hry! Je to skvelý spôsob, ako vytvoriť aktivitu, ktorá je zábavná a pútavá.
Ak chcete vytvoriť interaktívnu hru na prilákanie partnerov, musíte ju postaviť na vašej firme. Malo by to byť zábavné spoznávanie vašej značky, na základe ktorého sa osoba rozhodne, či s vami chce spolupracovať.
Tu je niekoľko všeobecných príkladov interaktívnych hier, ktoré môžete využiť:
Vytvorenie gamifikovaného zážitku je skvelý spôsob, ako pritiahnuť partnerov. Trafíte tým do čierneho, pretože pravdepodobne nič podobné ešte nezažili a určite ich to zaujme.
Spolupráca s partnermi môže byť pre vašu značku veľmi prínosná. Ak však chcete prilákať tých správnych, musíte na to použiť kvalitný interaktívny obsah. Odporúčame vám využiť nápady spomenuté v tomto článku – sú veľmi pútavé a určite prilákajú aj affiliate superhviezdy!
Interaktívny obsah zvyšuje zapojenie, prezentuje jedinečnosť vašej značky a poskytuje potenciálnym partnerom praktickú skúsenosť s vašimi produktmi alebo službami, vďaka čomu je váš affiliate program atraktívnejší.
Efektívne typy zahŕňajú interaktívne generátory, infografiky s responzívnymi grafmi, kvízy a prieskumy, interaktívne obrázky a prezentácie, videá a hry prispôsobené vašej značke a publiku.
Kvízy a prieskumy vám umožňujú zbierať spätnú väzbu v reálnom čase, predstaviť vašu spoločnosť a identifikovať partnerov, ktorých hodnoty sa zhodujú s vaším podnikaním, čo zabezpečuje kvalitnejšie partnerstvá.
Áno. Hoci si vyžadujú viac úsilia a zdrojov, interaktívne videá a hry poskytujú vysoko pútavý zážitok, ktorý vám pomôže prilákať a udržať kvalitných partnerov.
Kate Khom je zanietená spisovateľka a blogerka. Rada sa delí o svoje tipy a triky s čitateľmi. Momentálne pracuje ako realitná maklérka.
Odomknite vyššie zapojenie partnerov pomocou interaktívnych generátorov, kvízov, infografík, videí a hier. Naučte sa účinné stratégie na prilákanie top partnerov ešte dnes.
Zistite efektívne stratégie na vyhľadávanie kvalitných affiliate partnerov pre vaše podnikanie a určte, koľko ich potrebujete na propagáciu vašich produktov. Ob...
Hľadáte spôsoby, ako ešte viac zvýšiť zisky vašich reklamných kampaní? Pozrite si naše tipy a vylepšite svoje kampane hneď teraz.
Naučte sa praktické tipy, ako maximalizovať svoje zárobky z affiliate marketingu pomocou sociálnych sietí ako Facebook, Twitter, Instagram a Snapchat. Objavte e...