Cena za predaj (CPS)
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...

Čo je CPS, ako ho používať v Post Affiliate Pro a aké výhody prináša vášmu podnikaniu – všetko nájdete v tomto článku.
Dostupné v:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Cost per sale (CPS), označovaný tiež ako pay-per-sale (PPS), je jedným z platobných modelov používaných na propagáciu produktov, kde partneri dostávajú odmenu za každý predaj alebo požadovanú akciu, ktorú zákazník uskutoční. Každý predaj je možné počas kampane sledovať a na konci slúži na výpočet nákladov na reklamu. Tieto náklady sa zvyčajne vypočítavajú vydelením celkových nákladov kampane počtom predajov.
CPS je jedným z najčastejšie sledovaných reklamných modelov, ktorý využívajú e-shopy predávajúce digitálne alebo fyzické produkty. V Post Affiliate Pro môžu obchodníci prispôsobovať metódy sledovania podľa svojich preferencií. Práca s CPS modelom je jednoduchá. Zvyčajne začnete nastavením kampaní a promo materiálov a integráciou vašej stránky s kódom na sledovanie klikov a kódom na sledovanie predajov . Kódy na sledovanie kliknutí sú nevyhnutné na sledovanie odporúčaní partnerov a na sledovanie predajov je potrebné tieto kódy integrovať na vašu vstupnú stránku. Vyššie spomenuté sledovacie kódy sa používajú na generovanie provízií pre odporúčajúceho partnera, keď dôjde k predaju.
Model reklamy CPS je široko využívaný pre svoju jednoduchú prispôsobiteľnosť a množstvo benefitov, ktoré môže priniesť online podnikaniu. Pozrime sa na niektoré z nich.
Cost per sale (CPS) je reklamný model, v ktorom partneri dostávajú províziu za každý uskutočnený predaj. V prípade cost per installation (CPI) získava partner províziu iba vtedy, keď dôjde k úspešnej inštalácii (napríklad inštalácia mobilnej aplikácie).
Oba pojmy označujú reklamné modely využívané najmä v digitálnom marketingu. CPS znamená cost per sale, čiže partneri sú odmeňovaní len v prípade, že dôjde k úspešnému predaju. CPL znamená cost per lead, kde inzerenti vyplácajú províziu partnerom až po uskutočnení registrácie/kvalifikovaného prihlásenia (napríklad na odber newslettera).
Zistite, ako môže Post Affiliate Pro pomôcť vášmu podnikaniu a zvýšiť úspešnosť vašej affiliate kampane.
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...
Zistite rozdiely medzi affiliate marketingovými modelmi CPL (platba za lead) a CPS (platba za predaj). Objavte, ktorý model je najvhodnejší pre vaše podnikanie ...
Zistite, ako funguje pay per sale (PPS) affiliate marketing v roku 2025. Objavte štruktúry provízií, mechanizmy sledovania, potenciál zárobku a najlepšie postup...
Súhlas s cookies
Používame cookies na vylepšenie vášho prehliadania a analýzu našej návštevnosti. See our privacy policy.
