Cena za predaj (CPS)
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...

Čo je CPS, ako ho používať v Post Affiliate Pro a aké výhody prináša vášmu podnikaniu – všetko nájdete v tomto článku.
Dostupné v:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Cost per sale (CPS), označovaný tiež ako pay-per-sale (PPS), je jedným z platobných modelov používaných na propagáciu produktov, kde partneri dostávajú odmenu za každý predaj alebo požadovanú akciu, ktorú zákazník uskutoční. Každý predaj je možné počas kampane sledovať a na konci slúži na výpočet nákladov na reklamu. Tieto náklady sa zvyčajne vypočítavajú vydelením celkových nákladov kampane počtom predajov.
CPS je jedným z najčastejšie sledovaných reklamných modelov, ktorý využívajú e-shopy predávajúce digitálne alebo fyzické produkty. V Post Affiliate Pro môžu obchodníci prispôsobovať metódy sledovania podľa svojich preferencií. Práca s CPS modelom je jednoduchá. Zvyčajne začnete nastavením kampaní a promo materiálov a integráciou vašej stránky s kódom na sledovanie klikov a kódom na sledovanie predajov . Kódy na sledovanie kliknutí sú nevyhnutné na sledovanie odporúčaní partnerov a na sledovanie predajov je potrebné tieto kódy integrovať na vašu vstupnú stránku. Vyššie spomenuté sledovacie kódy sa používajú na generovanie provízií pre odporúčajúceho partnera, keď dôjde k predaju.
Model reklamy CPS je široko využívaný pre svoju jednoduchú prispôsobiteľnosť a množstvo benefitov, ktoré môže priniesť online podnikaniu. Pozrime sa na niektoré z nich.
Cost per sale (CPS) je reklamný model, v ktorom partneri dostávajú províziu za každý uskutočnený predaj. V prípade cost per installation (CPI) získava partner províziu iba vtedy, keď dôjde k úspešnej inštalácii (napríklad inštalácia mobilnej aplikácie).
Oba pojmy označujú reklamné modely využívané najmä v digitálnom marketingu. CPS znamená cost per sale, čiže partneri sú odmeňovaní len v prípade, že dôjde k úspešnému predaju. CPL znamená cost per lead, kde inzerenti vyplácajú províziu partnerom až po uskutočnení registrácie/kvalifikovaného prihlásenia (napríklad na odber newslettera).
Zistite, ako môže Post Affiliate Pro pomôcť vášmu podnikaniu a zvýšiť úspešnosť vašej affiliate kampane.
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...
Pay per sale (PPS) je model affiliate marketingu založený na výkonnosti, kde inzerenti odmeňujú partnerov za každú predaj uskutočnenú prostredníctvom ich propag...
Môžete použiť reklamný model CPC v Post Affiliate Pro? Prečítajte si, ako ho presne používať a aké výhody môže priniesť vášmu podnikaniu.