Funkcia CPS

Funkcia CPS

CPS AffiliateMarketing Commissions DigitalMarketing

CPS

Dostupné v:

Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network

CPS Funkcia

Čo je CPS?

Cost per sale (CPS), označovaný tiež ako pay-per-sale (PPS), je jedným z platobných modelov používaných na propagáciu produktov, kde partneri dostávajú odmenu za každý predaj alebo požadovanú akciu, ktorú zákazník uskutoční. Každý predaj je možné počas kampane sledovať a na konci slúži na výpočet nákladov na reklamu. Tieto náklady sa zvyčajne vypočítavajú vydelením celkových nákladov kampane počtom predajov.

CPS v Post Affiliate Pro

CPS je jedným z najčastejšie sledovaných reklamných modelov, ktorý využívajú e-shopy predávajúce digitálne alebo fyzické produkty. V Post Affiliate Pro môžu obchodníci prispôsobovať metódy sledovania podľa svojich preferencií. Práca s CPS modelom je jednoduchá. Zvyčajne začnete nastavením kampaní a promo materiálov a integráciou vašej stránky s kódom na sledovanie klikov a kódom na sledovanie predajov . Kódy na sledovanie kliknutí sú nevyhnutné na sledovanie odporúčaní partnerov a na sledovanie predajov je potrebné tieto kódy integrovať na vašu vstupnú stránku. Vyššie spomenuté sledovacie kódy sa používajú na generovanie provízií pre odporúčajúceho partnera, keď dôjde k predaju.

Výhody používania CPS

Model reklamy CPS je široko využívaný pre svoju jednoduchú prispôsobiteľnosť a množstvo benefitov, ktoré môže priniesť online podnikaniu. Pozrime sa na niektoré z nich.

Reklamný model CPS:

  • Minimalizuje náklady na marketing a reklamu
  • Zvyšuje návštevnosť a získavanie nových zákazníkov
  • Predstavuje nízkorizikovú stratégiu na prilákanie nových zákazníkov
  • Pri modeli CPS sa provízia vypláca len v prípade uskutočneného predaja, čo vydavateľom umožňuje jednoducho sledovať svoje výdavky
  • Ponúka širší dosah kampane, keďže prostredníctvom affiliate siete môžete osloviť státisíce potenciálnych zákazníkov
  • CPS vám umožňuje zakázať IP adresy a kliknutia s podozrivým správaním, čím poskytuje spoľahlivú ochranu pred podvodmi

Najčastejšie kladené otázky

Aký je rozdiel medzi CPS a CPI?

Cost per sale (CPS) je reklamný model, v ktorom partneri dostávajú províziu za každý uskutočnený predaj. V prípade cost per installation (CPI) získava partner províziu iba vtedy, keď dôjde k úspešnej inštalácii (napríklad inštalácia mobilnej aplikácie).

Čo sú CPL a CPS?

Oba pojmy označujú reklamné modely využívané najmä v digitálnom marketingu. CPS znamená cost per sale, čiže partneri sú odmeňovaní len v prípade, že dôjde k úspešnému predaju. CPL znamená cost per lead, kde inzerenti vyplácajú províziu partnerom až po uskutočnení registrácie/kvalifikovaného prihlásenia (napríklad na odber newslettera).

Naplánujte si individuálny hovor

Zistite, ako môže Post Affiliate Pro pomôcť vášmu podnikaniu a zvýšiť úspešnosť vašej affiliate kampane.

Zistiť viac

Cena za predaj (CPS)

Cena za predaj (CPS)

Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...

5 min čítania
AffiliateMarketing CPS +3
Pay Per Sale (PPS)

Pay Per Sale (PPS)

Pay per sale (PPS) je model affiliate marketingu založený na výkonnosti, kde inzerenti odmeňujú partnerov za každú predaj uskutočnenú prostredníctvom ich propag...

4 min čítania
AffiliateMarketing PPS +3
Funkcia CPC
Funkcia CPC

Funkcia CPC

Môžete použiť reklamný model CPC v Post Affiliate Pro? Prečítajte si, ako ho presne používať a aké výhody môže priniesť vášmu podnikaniu.

2 min čítania
CPC AffiliateMarketing +3

Budete v dobrých rukách!

Pridajte sa k našej komunite spokojných klientov a poskytujte vynikajúcu zákaznícku podporu s Post Affiliate Pro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface