Čo je CPS?
Náklady za predaj (CPS) alebo tiež platba za predaj (PPS) predstavuje spôsob platby používaný pri propagácii produktov, kde sú partneri odmeňovaní za každý úspešný predaj alebo požadovanú činnosť od zákazníka. Počas celej kampane je možné sledovať jednotlivé predaje a na záver sa tieto údaje využívajú na výpočet nákladov na reklamu. Celkové náklady sa väčšinou stanovia delením sumy nákladov na kampaň počtom uskutočnených predajov.
CPS v Post Affiliate Pro
CPS je jeden z najčastejšie sledovaných reklamných modelov používaných e-shopmi, ktoré predávajú digitálne alebo fyzické produkty. V programe Post Affiliate Pro si obchodníci môžu prispôsobiť metódy sledovania podľa svojich preferencií. Práca s modelom CPS je jednoduchá. Zvyčajne začínate nastavením kampane a propagačných materiálov a integráciou svojej webovej stránky s kódom na sledovanie kliknutí a kódom na sledovanie predaja. Kódy na sledovanie kliknutí sú potrebné na sledovanie odkazov affiliate partnerov a na sledovanie predaja je potrebné tieto kódy integrovať do vašej výslednej stránky. Spomínané sledovacie kódy sa používajú na generovanie provízií pre odkazovaných affiliate partnerov, keď sa predaj uskutoční.
Výhody používania CPS?
Reklamný model CPS sa často využíva vzhľadom na jeho jednoduchú úpravu a mnohé výhody, ktoré prináša internetovým podnikom. Poďme sa pozrieť na niekoľko z týchto výhod.
Reklamný model CPS:
- Minimalizuje náklady na marketing a reklamu
- Zvyšuje premávku a získavanie nových zákazníkov
- Predstavuje nízkorizikovú stratégiu na prilákanie nových zákazníkov
- V modeli CPS sa provízia vypláca iba v prípade uskutočneného predaja, čo umožňuje vydavateľom ľahko sledovať svoje výdavky.
- Ponúka širší dosah pre vašu kampaň, pretože prostredníctvom vašej partnerskej siete môže byť dosiahnutých stovky tisíc potenciálnych zákazníkov.
- CPS vám umožňuje blokovať IP adresy a kliknutia s podozrivým správaním, čím ponúka solídnu ochranu proti podvodníkom.

Frequently asked questions
Aký je rozdiel medzi CPS a CPI?
Náklady na predaj (CPS) sú reklamný model, v ktorom sa affiliate partnerom platí provízia za každý predaj, ktorý uskutočnia. V prípade nákladov za inštaláciu (CPI) sú affiliate partnerom odmenené províziou iba v prípade úspešnej inštalácie (napríklad inštalácie mobilnej aplikácie).
Čo sú CPL a CPS?
Oba termíny sa týkajú reklamných modelov používaných hlavne v digitálnom marketingu. CPS znamená náklady na predaj, čo znamená, že partneri sú platení iba v prípade úspešného predaja. CPL znamená náklady na získanie kontaktu (lead), kde reklamní agenti platia partnerom províziu len v prípade, že došlo k prihláseniu na odber alebo kvalifikovanému zápisu (napr. pre odber noviniek).
Doživotné provízie sú v affiliate marketingu spoľahlivým a stabilným spôsobom zisku. Skúsení partneri vedia zaviesť predajné lieviky, ktoré zabezpečujú dlhodobé výhody. Plugin Doživotné provízie umožňuje sledovať a poskytovať províziu čo najefektívnejším spôsobom. Výhodu majú tak affiliate partneri i affiliate programy.
Funkcie - Report Online Uzivatelov
Text sa zaoberá rôznymi funkčnosťami a službami v oblasti affiliate marketingu, vrátane vytvárania účtu v Post Affiliate Pro paneli, sledovania trendov v grafoch a dátových poliach, využitia HTML bannerov a krátkym popisom Audit Logu poskytujúceho dokumentárny dôkaz o aktivitách affiliate manažérov. Zároveň sa uvádza niekoľko kontaktných možností na získanie bližších informácií.
Reporty o trendoch sú dôležité v affiliate marketingu, pretože umožňujú zhodnotiť, čo fungovalo v minulosti a čo si zákazníci v súčasnosti cenia. Tiež sú zahrnuté aj informácie o trendoch v grafoch a dátových poliach. Vytvárame Váš účet v Post Affiliate Pro paneli a na našej webovej stránke používame súbory cookies.
Kliknutie na reklamu obchodníka môže byť sledované pomocou CPC programu, ako je Post Affiliate Pro. Jednoducho integrujte sledovacie kódy do svojich webstránok a nastavte provízie za kliknutia. Týmto spôsobom môžete generovať provízie pre vašich affiliate partnerov. Post Affiliate Pro má aj ďalšie funkcie, ako sú doživotné provízie, reporty o online používateľoch a reporty o trendoch.