–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcie
  • Viacúrovňové provízie (Multi level marketing – MLM)

Viacúrovňové provízie (Multi level marketing – MLM)

Čo sú viacúrovňové provízie?

Viacúrovňové provízie sú typom províznej štruktúry, ktorá sa bežne používa v affiliate marketingových programoch. V tomto modeli provízií sú partneri odmeňovaní nielen za svoje vlastné predaje, ale aj za predaje uskutočnené ich pod-afiliatmi.

Post Affiliate Pro ponúka jedinečnú funkciu, ktorá vám umožňuje nastaviť až 100 úrovní provízií. S viacúrovňovými províziami môžete platiť provízie nadradeným affiliate partnerom na základe predaja, ktorý uskutočnili ich pod-affiliate partneri.

Obchodníci majú možnosť prispôsobiť svoj affiliate strom tak, aby vyhovoval potrebám ich affiliate programu. Provízne štruktúry môžu byť nastavené individuálne pre každú úroveň a obchodníci môžu buď určiť fixné provízie pre affiliatov, alebo sa môžu rozhodnúť pre nastavenie provízií na základe percenta z celkovej predajnej hodnoty evidovanej transakcie. Tento prístup je oveľa častejší u obchodníkov s veľkými affiliate stromami, pretože im to umožňuje odmeňovať všetkých affiliate partnerov za ich úsilie, a to bez veľkého vplyvu na ich čistý zisk.

Ako fungujú viacúrovňové provízie v Post Affiliate Pro?

Môžete nastaviť viacúrovňové provízie tým, že prejdete na Kampaň > Správca kampaní > Upraviť vašu kampaň > Karta nastavení provízií > Upraviť.

V províznom systéme s viacerými úrovňami je možné priradiť províziu každému partnerovi v affiliate strome podľa jeho konfigurácie, aby každý z partnerov získaval výhody z predaja ich pod-partnerov. Percentá uvedené v príklade nižšie slúžia len ako ilustrácia. Predstavme si, že partner A má pod-partnera B, ktorý sprostredkoval predaj. B obdrží štandardnú partnerskú províziu (provízia prvej úrovne), zatiaľ čo A získa províziu druhej úrovne. V tomto prípade by nastavenie vašich provízií v rámci kampane vyzeralo približne takto:

  • provízia (1. úroveň): 20 %

  • 2. úroveň: 10 %

  • 3. úroveň: 5 %

  • 4. úroveň: 3 %

  • 5. úroveň: 2 %

Nastavenie provízií
Nastavenie provízií

Mzdové sadzby z provízií by boli relatívne priamočiare, ak by ste mali takýto systém. Výsledkom predaja je, že prvá úroveň získa väčšinu z celkového zisku. Ako percentá “postupujú” smerom nahor, dosiahnu “Rodiča” affiliata, potom affiliata “Prarodiča” a tak ďalej. Napríklad:

Ak je Timothy sprostredkovateľom predaja v hodnote 100 USD, potom:

  • Timothy dostane 20 dolárov (provízia prvej úrovne)
  • Richard dostane 10 dolárov (provízia druhej úrovne)
  • David dostane 5 dolárov (provízia 3. úrovne)
  • Jane dostane 3 doláre (provízia 4. úrovne)
  • Marry dostane 2 doláre (5. úroveň provízie)
Strom provízií

Za tento predaj by ste svojim affiliate partnerom zaplatili 40 dolárov (20+10+5+3+2). V tomto príklade by Marry, ako pra-pra-prarodič, dostala najnižšie percento provízie, pretože je najvyšším affiliate partnerom v affiliate strome. Ak affiliate strom nemá také množstvo partnerov, môže byť manuálne na vašej platforme zavedená možnosť nazvaná Zvyšková provízia, ktorá umožní spravovať, kam pôjde zvyšok vašej provízie v percentách.

Je tiež možné platiť všetkým vašim partnerom odlišne, bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú vo svojich partnerských stromoch.

Streamline your commissions
Post Affiliate Pro commission features help you manage and automate affiliate commissions to help you save time. Try it out today!
Try today
Streamline your commissions

Frequently asked questions

Čo je viacúrovňová provízia?

Metóda viacúrovňovej provízie je spôsob platenia, ktorý umožňuje nastaviť výplaty provízií pre rôzne affiliate vetvy nezávisle od seba. Partneri týmto získavajú finančné odmeny nielen za svoje predaje, ale aj za transakcie vykonané ich podriadenými partnermi.

Prečo používať viacúrovňovú štruktúru provízií?

Použitie komisnej štruktúry s viacerými úrovňami môže pomôcť marketingovým odborníkom nájsť kvalitných affiliate partnerov na propagáciu. Viacúrovňové komisie motivujú partnerov hľadať podpartnerov, zvyšovať dosah a generovať pasívny príjem. Táto komisná štruktúra môže pomôcť rozširovať affiliate program, zvyšovať predaje a zvyšovať viditeľnosť značky.

Správa o online používateľoch zobrazuje v reálnom čase, kto je prihlásený do vašej inštalácie. Svojich affiliate návštevníkov môžete tiež lokalizovať na mape.

Funkcie - Report Online Uzivatelov

Text sa zaoberá rôznymi funkčnosťami a službami v oblasti affiliate marketingu, vrátane vytvárania účtu v Post Affiliate Pro paneli, sledovania trendov v grafoch a dátových poliach, využitia HTML bannerov a krátkym popisom Audit Logu poskytujúceho dokumentárny dôkaz o aktivitách affiliate manažérov. Zároveň sa uvádza niekoľko kontaktných možností na získanie bližších informácií.

Peel banner obsahuje zabudovanú flash animáciu. Môže sa zobrazovať v ľavom hornom rohu, pravom hornom rohu alebo v oboch horných rohoch.

Peel bannery

Peel banner obsahuje zabudovanú flash animáciu. Môže sa zobrazovať v ľavom hornom rohu, pravom hornom rohu alebo v oboch horných rohoch.

HTML bannery vám umožňujú úplne prispôsobiť vzhľad vašich bannerov. Formuláre, tabuľky, grafy a viaceré obrázky môžu byť definované ako jeden banner.

HTML bannery

V texte sa hovorí o rôznych type bannerov, ako sú peel bannery a HTML bannery, ktoré sa môžu prispôsobovať a obsahovať rôzne prvky ako formuláre, tabuľky a obrázky. Tiež sa zameriava na význam reportov o trendoch a poskytuje informácie o tom, ako Váš účet v Post Affiliate Pro paneli a na Vašej webovej stránke používa súbory cookies. Text tiež spomína na možnosť sledovať online používateľov a lokalizovať Vašich návštevníkov na mape.

Dávajte pozor na dôležité správy vo vašom affiliate marketingovom programe. Zistite viac o našom pokrokovom systéme reportov v Post Affiliate Pro.

Kampaň, banner a affiliate reporty

Dávajte pozor na dôležité správy vo vašom affiliate marketingovom programe. Zistite viac o našom pokrokovom systéme reportov v Post Affiliate Pro.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme Váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies.

×

Naplánujte si individuálny hovor a zistite, ako môže Post Affiliate Pro pomôcť vášmu podnikaniu.

Sme k dispozícii vo viacerých termínoch

Naplánujte si hovor