
Ako motivujete partnerov?
Partneri generujú viac ako 20 % ročných príjmov pre rôzne firmy a tento trend bude naďalej rásť. Pozrite si tipy, ako udržať svojich partnerov motivovaných....
Posilnite výkon vášho affiliate programu pomocou efektívnych emailov so spätnou väzbou. Objavte tipy, predmety emailov a hotové šablóny, ktoré motivujú a zlepšia výsledky vašich partnerov.
Zabezpečenie úspechu vášho affiliate programu si vyžaduje venovať pozornosť rôznym aspektom. Musíte neustále sledovať výkonnosť svojich partnerov, motivovať ich, poskytovať im všetky potrebné materiály a nástroje, podporovať ich pri každodenných úlohách, ako aj pravidelne získavať a zapájať nových partnerov. A keďže toto sú len niektoré z úloh, o ktoré sa treba pravidelne starať, je jasné, že riadenie affiliate programu je komplexná úloha.
Zdieľanie spätnej väzby s partnermi – či už pravidelne alebo ad hoc – je vynikajúcim spôsobom, ako zlepšiť spoluprácu. Dlhodobo vám to uľahčí prácu, keďže pomáha eliminovať neželané správanie a podporovať tie aspekty výkonu partnerov, ktoré pomáhajú programu rásť a rozširovať sa.
Na čo treba myslieť pri zdieľaní spätnej väzby s partnermi (a v práci všeobecne)?
Pri poskytovaní spätnej väzby je najlepšie spomenúť pozitívne aj negatívne stránky partnera : negatívne na podporu zlepšenia a pozitívne na posilnenie a motiváciu.
Cieľom spätnej väzby je udržať partnerov motivovaných, pomôcť im zamerať sa na body na zlepšenie a zároveň im dať najavo, že už teraz odvádzajú dobrú prácu.
Toto je jeden z najdôležitejších aspektov spätnej väzby. Spätná väzba nesmie byť osobným útokom zameraným na poukazovanie na chyby a demotiváciu partnerov . Keďže nejde o to, kto sú, ale čo robia, je potrebné zamerať sa na správanie, ktoré ovplyvňuje ich výkon. Je tiež dôležité uvádzať konkrétne príklady z praxe pri vyjadrovaní názoru na prácu partnerov.
Čím viac detailov uvediete v spätnej väzbe, tým výstižnejšia bude vaša správa. Najlepšie je odkazovať na konkrétne správanie namiesto predpokladov alebo abstraktných príkladov. Generalizácie často vedú k osobným interpretáciám a nedorozumeniam, ktorým je potrebné sa za každú cenu vyhnúť. Pri poskytovaní spätnej väzby, najmä pri negatívnych názoroch, sa odporúča používať slovesá a vyhýbať sa prídavným menám, aby vaše komentáre pôsobili čo najkonštruktívnejšie.
Stanovenie konkrétnych cieľov a jasných očakávaní pripravuje partnerov na úspech. Preto je nevyhnutné s nimi často komunikovať, aby všetci vedeli, kde sa vo vzťahu k cieľom affiliate programu nachádzajú. Transparentnosť a komunikácia sú dôležité aj na úrovni affiliate programu, pretože pomáhajú udržiavať otvorenú komunikáciu v rámci celého programu a vytvárať a udržiavať spolupracujúcu kultúru.
Poskytovanie spätnej väzby a riadenie partnerov je nepretržitá úloha. Posilňovanie partnerov, aby riešili problémy a zlepšovali svoj výkon, vytvára v programe kultúru rastu a inovácií.
Jedným z kanálov na zdieľanie spätnej väzby s partnermi je email. Pripravili sme päť šablón, ktoré vám pomôžu urobiť to rýchlo a efektívne. Samozrejme, môžete ich upraviť podľa vlastných potrieb, ale použitie všeobecného rozloženia vám určite ušetrí veľa času.
Dobrý deň, [meno]!
Ozývame sa vám s mesačnou spätnou väzbou.
Váš celkový výkon a dosiahnuté výsledky opäť prekonali naše očakávania.
Výborný je najmä počet predajov, ktoré ste priniesli, no oceňujeme aj spôsob, akým propagujete [produkty/služby].
Venujete pozornosť detailom a urobíte vždy niečo navyše, aby ste svojim sledovateľom priniesli ešte hlbšie poznatky. V tejto chvíli nemáme nič, čo by sme vám odporučili meniť. Len tak ďalej!
S pozdravom,
Manažér programu [názov affiliate programu]
Ahoj [meno],
Chceli sme vám len rýchlo napísať, že posledná kampaň, ktorú ste spustili, bola vynikajúca!
Veľmi sa nám páčil spôsob, akým ste prezentovali [nové funkcie/doplnkové produkty/alternatívne použitia atď.] produktu/služby [názov] a [príklady, tipy atď.], najmä [najlepšia časť práce partnera].
Presne takúto kvalitu chceme dosahovať! Nastavili ste latku veľmi vysoko aj pre ostatných partnerov.
S pozdravom,
Tím [názov affiliate programu]
Vážený/á [meno],
Zhodnotili sme vašu účasť v [názov affiliate programu] a rád by som vám poslal krátke zhrnutie.
Náš tím ocenil, ako ste [čo partner urobil dobre]. Nič by sme nemenili na spôsobe, akým ste k tejto úlohe pristúpili.
Existuje však niekoľko vecí, ktoré je možné zlepšiť:
Prvé zlepšenie
Druhé zlepšenie
Tretie zlepšenie
…Verím, že ak sa budete riadiť týmito návrhmi, vaše výsledky v rámci [affiliate marketingového programu] budú ešte lepšie.
Ak by ste chceli prediskutovať navrhované zlepšenia, neváhajte ma kontaktovať.
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Ahoj [meno],
Už nejaký čas ste aktívnym partnerom v [názov affiliate programu], preto sme sa rozhodli podeliť sa s vami o spätnú väzbu k vašej práci.
Celkovo nás váš výkon veľmi zaujal – počet predajov, kliknutí a zobrazení, ktoré ste dosiahli, je nad priemerom ostatných našich partnerov.
Existuje však niekoľko vecí, ktoré sa dali urobiť ešte lepšie:
Po prvé, napríklad: uviesť na landing page iba jednu výzvu k akcii
Po druhé, napríklad: písať pútavejšie texty
Po tretie, napríklad: spraviť odkazy v blogoch viditeľnejšími
…Čo si o týchto návrhoch myslíte? Súhlasíte s touto spätnou väzbou? Dajte mi vedieť!
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Ahoj [meno], Kontaktujem vás v súvislosti s [vaším posledným blogovým článkom/Instagram príbehom/YouTube videom atď.] na tému propagácie [produktu/služby].
Páčil sa nám všeobecný nápad na túto publikáciu, ale všimli sme si aj, že [niečo, čo mohol partner urobiť lepšie, napr. použité štatistiky boli neaktuálne, bola použitá nesprávna vizualizácia, v texte bola chyba atď.]
Chyby sa stávajú, to je normálne, ale prosím, do budúcna venujte väčšiu pozornosť detailom. Určite vám to pomôže dosiahnuť ešte lepšie výsledky!
Ak potrebujete akúkoľvek podporu pri tvorbe obsahu o [produkte/službe], neváhajte nás kontaktovať.
Manažér programu [názov affiliate programu]
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Nemusíte, ale pravidelné zdieľanie názorov pomôže partnerom zlepšiť ich výkon a tým pozitívne ovplyvní aj hospodársky výsledok vašej spoločnosti.
Je to vždy náročné, ale najdôležitejším pravidlom je hodnotiť alebo kritizovať činy, nie osoby.
Závisí to od vašej stratégie – môžete partnerom posielať spätnú väzbu pravidelne alebo ich kontaktovať vždy, keď nastane konkrétna situácia, ku ktorej sa chcete vyjadriť.
Využite tieto šablóny emailov so spätnou väzbou a osvedčené postupy na motiváciu a podporu vašich partnerov pre vyšší úspech programu.
Partneri generujú viac ako 20 % ročných príjmov pre rôzne firmy a tento trend bude naďalej rásť. Pozrite si tipy, ako udržať svojich partnerov motivovaných....
Preskúmajte 11 overených stratégií, ako zapojiť a rozvíjať úspešných partnerov a zvýšiť tak úspech vášho affiliate marketingu. Naučte sa vytvárať pútavé landing...
Máte problémy s riadením svojich affiliate partnerov? Post Affiliate Pro ponúka praktické tipy, ktoré pomôžu firmám efektívne spravovať affiliate partnerov....