Šablóny emailov pre affiliate marketing – Zdieľanie spätnej väzby s partnermi

Šablóny emailov pre affiliate marketing – Zdieľanie spätnej väzby s partnermi

AffiliateMarketing EmailTemplates AffiliateCommunication Feedback

Zabezpečenie úspechu vášho affiliate programu si vyžaduje venovať pozornosť rôznym aspektom. Musíte neustále sledovať výkonnosť svojich partnerov, motivovať ich, poskytovať im všetky potrebné materiály a nástroje, podporovať ich pri každodenných úlohách, ako aj pravidelne získavať a zapájať nových partnerov. A keďže toto sú len niektoré z úloh, o ktoré sa treba pravidelne starať, je jasné, že riadenie affiliate programu je komplexná úloha.

Zdieľanie spätnej väzby s partnermi – či už pravidelne alebo ad hoc – je vynikajúcim spôsobom, ako zlepšiť spoluprácu. Dlhodobo vám to uľahčí prácu, keďže pomáha eliminovať neželané správanie a podporovať tie aspekty výkonu partnerov, ktoré pomáhajú programu rásť a rozširovať sa.

Na čo treba myslieť pri zdieľaní spätnej väzby s partnermi (a v práci všeobecne)?

Zdieľanie spätnej väzby s partnermi

Tipy na zdieľanie spätnej väzby s partnermi

Vyvažujte pozitíva a oblasti na zlepšenie

Pri poskytovaní spätnej väzby je najlepšie spomenúť pozitívne aj negatívne stránky partnera : negatívne na podporu zlepšenia a pozitívne na posilnenie a motiváciu.

Cieľom spätnej väzby je udržať partnerov motivovaných, pomôcť im zamerať sa na body na zlepšenie a zároveň im dať najavo, že už teraz odvádzajú dobrú prácu.

Zamerajte sa na problém, nie na osobu

Toto je jeden z najdôležitejších aspektov spätnej väzby. Spätná väzba nesmie byť osobným útokom zameraným na poukazovanie na chyby a demotiváciu partnerov . Keďže nejde o to, kto sú, ale čo robia, je potrebné zamerať sa na správanie, ktoré ovplyvňuje ich výkon. Je tiež dôležité uvádzať konkrétne príklady z praxe pri vyjadrovaní názoru na prácu partnerov.

Negeneralizujte, buďte konkrétni

Čím viac detailov uvediete v spätnej väzbe, tým výstižnejšia bude vaša správa. Najlepšie je odkazovať na konkrétne správanie namiesto predpokladov alebo abstraktných príkladov. Generalizácie často vedú k osobným interpretáciám a nedorozumeniam, ktorým je potrebné sa za každú cenu vyhnúť. Pri poskytovaní spätnej väzby, najmä pri negatívnych názoroch, sa odporúča používať slovesá a vyhýbať sa prídavným menám, aby vaše komentáre pôsobili čo najkonštruktívnejšie.

Buďte transparentní a komunikujte pravidelne

Stanovenie konkrétnych cieľov a jasných očakávaní pripravuje partnerov na úspech. Preto je nevyhnutné s nimi často komunikovať, aby všetci vedeli, kde sa vo vzťahu k cieľom affiliate programu nachádzajú. Transparentnosť a komunikácia sú dôležité aj na úrovni affiliate programu, pretože pomáhajú udržiavať otvorenú komunikáciu v rámci celého programu a vytvárať a udržiavať spolupracujúcu kultúru.

Poskytovanie spätnej väzby a riadenie partnerov je nepretržitá úloha. Posilňovanie partnerov, aby riešili problémy a zlepšovali svoj výkon, vytvára v programe kultúru rastu a inovácií.

Jedným z kanálov na zdieľanie spätnej väzby s partnermi je email. Pripravili sme päť šablón, ktoré vám pomôžu urobiť to rýchlo a efektívne. Samozrejme, môžete ich upraviť podľa vlastných potrieb, ale použitie všeobecného rozloženia vám určite ušetrí veľa času.

Zdieľanie spätnej väzby s partnermi – príklady predmetov emailov

  • Ďakujeme za [niečo, čo partner urobil]
  • Poďme rásť spoločne
  • Je čas obzrieť sa za posledných [X] mesiacov našej spolupráce
  • Veríme, že túto spätnú väzbu oceníte
  • Spätná väzba na vašu prácu pre [názov affiliate programu]
  • O vašom výkone tento mesiac

Zdieľanie spätnej väzby s partnermi – tipy na emailové šablóny

Šablóna e-mailu č. 1 – spätná väzba partnerovi

Dobrý deň, [meno]!

Ozývame sa vám s mesačnou spätnou väzbou.

Váš celkový výkon a dosiahnuté výsledky opäť prekonali naše očakávania.

Výborný je najmä počet predajov, ktoré ste priniesli, no oceňujeme aj spôsob, akým propagujete [produkty/služby].

Venujete pozornosť detailom a urobíte vždy niečo navyše, aby ste svojim sledovateľom priniesli ešte hlbšie poznatky. V tejto chvíli nemáme nič, čo by sme vám odporučili meniť. Len tak ďalej!

S pozdravom,
Manažér programu [názov affiliate programu]

Šablóna e-mailu č. 2 – spätná väzba partnerovi

Ahoj [meno],

Chceli sme vám len rýchlo napísať, že posledná kampaň, ktorú ste spustili, bola vynikajúca!

Veľmi sa nám páčil spôsob, akým ste prezentovali [nové funkcie/doplnkové produkty/alternatívne použitia atď.] produktu/služby [názov] a [príklady, tipy atď.], najmä [najlepšia časť práce partnera].

Presne takúto kvalitu chceme dosahovať! Nastavili ste latku veľmi vysoko aj pre ostatných partnerov.

S pozdravom,
Tím [názov affiliate programu]

Šablóna e-mailu č. 3 – spätná väzba partnerovi

Vážený/á [meno],

Zhodnotili sme vašu účasť v [názov affiliate programu] a rád by som vám poslal krátke zhrnutie.

Náš tím ocenil, ako ste [čo partner urobil dobre]. Nič by sme nemenili na spôsobe, akým ste k tejto úlohe pristúpili.

Existuje však niekoľko vecí, ktoré je možné zlepšiť:
Prvé zlepšenie
Druhé zlepšenie
Tretie zlepšenie

Verím, že ak sa budete riadiť týmito návrhmi, vaše výsledky v rámci [affiliate marketingového programu] budú ešte lepšie.

Ak by ste chceli prediskutovať navrhované zlepšenia, neváhajte ma kontaktovať.

S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]

Šablóna e-mailu č. 4 – spätná väzba partnerovi

Ahoj [meno],

Už nejaký čas ste aktívnym partnerom v [názov affiliate programu], preto sme sa rozhodli podeliť sa s vami o spätnú väzbu k vašej práci.

Celkovo nás váš výkon veľmi zaujal – počet predajov, kliknutí a zobrazení, ktoré ste dosiahli, je nad priemerom ostatných našich partnerov.

Existuje však niekoľko vecí, ktoré sa dali urobiť ešte lepšie:

Po prvé, napríklad: uviesť na landing page iba jednu výzvu k akcii
Po druhé, napríklad: písať pútavejšie texty
Po tretie, napríklad: spraviť odkazy v blogoch viditeľnejšími

Čo si o týchto návrhoch myslíte? Súhlasíte s touto spätnou väzbou? Dajte mi vedieť!

S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]

Šablóna e-mailu č. 5 – spätná väzba partnerovi

Ahoj [meno], Kontaktujem vás v súvislosti s [vaším posledným blogovým článkom/Instagram príbehom/YouTube videom atď.] na tému propagácie [produktu/služby].

Páčil sa nám všeobecný nápad na túto publikáciu, ale všimli sme si aj, že [niečo, čo mohol partner urobiť lepšie, napr. použité štatistiky boli neaktuálne, bola použitá nesprávna vizualizácia, v texte bola chyba atď.]

Chyby sa stávajú, to je normálne, ale prosím, do budúcna venujte väčšiu pozornosť detailom. Určite vám to pomôže dosiahnuť ešte lepšie výsledky!

Ak potrebujete akúkoľvek podporu pri tvorbe obsahu o [produkte/službe], neváhajte nás kontaktovať.

Manažér programu [názov affiliate programu]

S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]

Najčastejšie kladené otázky

Musím zdieľať spätnú väzbu s partnermi?

Nemusíte, ale pravidelné zdieľanie názorov pomôže partnerom zlepšiť ich výkon a tým pozitívne ovplyvní aj hospodársky výsledok vašej spoločnosti.

Ako podať negatívnu spätnú väzbu?

Je to vždy náročné, ale najdôležitejším pravidlom je hodnotiť alebo kritizovať činy, nie osoby.

Mám zdieľať spätnú väzbu s partnermi pravidelne?

Závisí to od vašej stratégie – môžete partnerom posielať spätnú väzbu pravidelne alebo ich kontaktovať vždy, keď nastane konkrétna situácia, ku ktorej sa chcete vyjadriť.

Zvýšte výkon partnerov efektívnou spätnou väzbou

Využite tieto šablóny emailov so spätnou väzbou a osvedčené postupy na motiváciu a podporu vašich partnerov pre vyšší úspech programu.

Zistiť viac

Ako motivujete partnerov?
Ako motivujete partnerov?

Ako motivujete partnerov?

Partneri generujú viac ako 20 % ročných príjmov pre rôzne firmy a tento trend bude naďalej rásť. Pozrite si tipy, ako udržať svojich partnerov motivovaných....

6 min čítania
AffiliateMarketing Motivation +3
11 osvedčených postupov, ako zapojiť a rozvíjať úspešných partnerov
11 osvedčených postupov, ako zapojiť a rozvíjať úspešných partnerov

11 osvedčených postupov, ako zapojiť a rozvíjať úspešných partnerov

Preskúmajte 11 overených stratégií, ako zapojiť a rozvíjať úspešných partnerov a zvýšiť tak úspech vášho affiliate marketingu. Naučte sa vytvárať pútavé landing...

7 min čítania
AffiliateMarketing AffiliateEngagement +3
6 tipov, ako efektívne riadiť affiliate partnerov
6 tipov, ako efektívne riadiť affiliate partnerov

6 tipov, ako efektívne riadiť affiliate partnerov

Máte problémy s riadením svojich affiliate partnerov? Post Affiliate Pro ponúka praktické tipy, ktoré pomôžu firmám efektívne spravovať affiliate partnerov....

2 min čítania
AffiliateMarketing AffiliateManagement +3

Budete v dobrých rukách!

Pridajte sa k našej komunite spokojných klientov a poskytujte vynikajúcu zákaznícku podporu s Post Affiliate Pro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface