
6 najlepších propagačných materiálov pre vašich affiliate partnerov
Niekoľko užitočných tipov, aké značkové propagačné materiály poskytnúť svojim affiliate partnerom, aby ste im uľahčili prácu a zvýšili ich produktivitu....
Nájdite efektívne šablóny e-mailov a stratégie, ako motivovať neaktívnych partnerov a zvýšiť výkonnosť vášho affiliate programu.
Efektívne a úspešné získavanie propagátorov je len jedným z prvkov začiatku úspešného affiliate programu. Medzi majiteľmi affiliate programov je častým omylom domnievať sa, že väčšina partnerov sa stane aktívnymi v deň, keď sa do programu zapoja, začnú okamžite generovať predaje a zostanú aktívni počas celej doby trvania programu.
Žiaľ, nie je to také jednoduché. Manažéri affiliate programu musia neustále sledovať spôsob práce propagátorov, ich správanie a výsledky, ktoré prinášajú, aby mohli v prípade nedostatku aktivity pohotovo reagovať a minimalizovať negatívne dôsledky.
Samozrejme, to platí aj pre nových propagátorov – tí, ktorí sú zodpovední za prevádzku affiliate programu , by mali sledovať, či noví členovia začínajú konať. Aj keď dobre naplánovaný a správne realizovaný onboarding by mal zabezpečiť aktívnu účasť v programe už od začiatku, pri partneroch, ktorí sa po určitom období aktívnej a efektívnej práce stanú neaktívnymi, to nie je vždy také jednoduché.
Skôr, ako sa pustíme do spôsobov, ako motivovať neaktívnych partnerov, poďme si definovať rozdiel medzi nimi a aktívnymi partnermi.
Neaktívni propagátori sú tí, ktorí prestali prinášať akékoľvek výsledky pre váš program, teda za určité obdobie negenerovali žiadne impresie, prekliky ani predaje. Naopak, aktívni partneri sú tí, ktorí práve efektívne propagujú vaše produkty alebo služby a oslovujú svoju cieľovú skupinu. Niekedy aj aktívni partneri nemusia prinášať očakávané výsledky, ale aj tak vidíte, že robia maximum pre šírenie informácií o vašej ponuke.
Aj keď vám nedostatok aktivity partnerov môže robiť starosti, majte na pamäti, že mať neaktívnych partnerov je lepšie ako nemať žiadnych.
Koniec koncov, neaktívni propagátori aspoň v minulosti prejavili záujem o propagáciu vašich produktov alebo služieb a o vstup do vášho programu. Možno len potrebujú ďalšiu podporu, usmernenie alebo motiváciu, aby pokračovali v účasti vo vašom programe.
Partneri môžu byť neaktívni z viacerých dôvodov:
Ak ste o svojich partneroch už dlho nepočuli, je ťažké zistiť, prečo sú neaktívni. Preto je najlepšie kontaktovať partnerov, ktorí prestali byť aktívni vo vašom programe, a pokúsiť sa zistiť dôvody ich neaktivity, zmapovať situáciu a následne hľadať riešenia, ktoré vám umožnia posunúť sa ďalej a problém vyriešiť.
Aby sme vám pomohli motivovať neaktívnych partnerov, pripravili sme päť e-mailových šablón, ktoré môžete využiť na ich oslovenie a pripomenutie vášho programu a príležitostí, ktoré na nich čakajú.
Motivovanie neaktívnych partnerov – e-mail 1
Ahoj [meno]!
Pridal/a si sa do [názov affiliate programu] pred [X] dňami a absolvoval/a onboarding, ale zatiaľ si negeneroval/a žiadne [prekliky/impresie/predaje].
Môžeme pre teba niečo urobiť, aby si začal/a propagovať [produkt/službu]?
Daj nám vedieť!
S pozdravom,
Tím produktu [názov produktu/služby]
Motivovanie neaktívnych partnerov – e-mail 2
Dobrý deň [meno],
Bol/a si jedným z našich najaktívnejších partnerov za posledných [X] mesiacov, ale v poslednom čase sme si všimli, že si prestal/a aktívne pôsobiť v [názov affiliate programu].
Tím [názov affiliate programu] by rád vedel, aký je dôvod?
Záleží nám na všetkých našich partneroch, čo znamená, že chceme, aby ste všetci dosahovali významné finančné výsledky a boli spokojní so spoluprácou s nami.
Ak by si s nami chcel/a zdieľať akúkoľvek spätnú väzbu, môžeš si byť istý/á, že na ňu zareagujeme.
Tešíme sa na tvoju odpoveď,
Tím [názov affiliate programu]
Motivovanie neaktívnych partnerov – e-mail 3
Vážený/á [meno],
Obraciame sa na teba, pretože si sa už dlhšiu dobu neprihlásil/a do nášho [názov affiliate dashboardu] a za posledných [X] dní si negeneroval/a žiadne predaje.
Mohol/a by si nám povedať, čo ti bráni v propagácii [produktov/služieb]?
Máš k dispozícii všetky potrebné materiály? Funguje [názov affiliate dashboardu] správne? Alebo máš príliš veľa práce?
Uisťujeme ťa, že ti môžeme pomôcť s akýmikoľvek z týchto alebo iných problémov, takže ak potrebuješ našu podporu, neváhaj a odpovedz na tento e-mail.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Motivovanie neaktívnych partnerov – e-mail 4
Ahoj [meno],
Je to už [X] dní, čo si naposledy aktívne propagoval/a [produkty/služby].
Nevieme, čo ťa viedlo k tomu, že si prestal/a byť aktívny/á v [názov affiliate programu], ale sme si istí, že nasledujúca ponuka ťa motivuje vrátiť sa späť a opäť sa stať aktívnou súčasťou našej rodiny.
Poďme rovno k veci.
Dáme ti [X suma peňazí] na [cestovanie/vaše produkty alebo služby/Amazon a pod.], ak do [dátum] vygeneruješ [Y predajov/preklikov/impresií].
S pozdravom,
Tím [názov affiliate programu]
Motivovanie neaktívnych partnerov – e-mail 5
Ahoj [meno],
Pamätáš si na nás? Už je to nejaký čas, čo si vygeneroval/a posledný [predaj/preklik/impresiu] pre [affiliate marketingový program].
Sme si istí, že ťa niečo dôležité zamestnávalo a zabránilo ti propagovať [produkty/služby] v poslednom období.
Zároveň veríme, že náš program patrí k najlepším na trhu a vieme ti ponúknuť niečo, čo ťa presvedčí opäť sa zapojiť.
Čo by si povedal/a na túto ponuku?
Získaš [X]% bonus, ak uskutočníš svoj prvý predaj do [Y] dní od prijatia tohto e-mailu.
Stačí sa znova prihlásiť do [názov affiliate dashboardu], stiahnuť si naše značkové materiály a začať propagovať [produkt/službu] ako kedysi.
Ak by ti však čokoľvek bránilo pokračovať v účasti v [názov affiliate programu], daj nám vedieť a urobíme všetko pre to, aby sme ti pomohli!
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Neaktívny partner je propagátor, ktorý prestal aktívne propagovať vaše produkty alebo služby a počas určitého obdobia tak nerobil.
Najlepšie je reagovať rýchlo, keď propagátor prestane byť aktívny vo vašom programe, preto nečakajte dlhšie ako jeden mesiac po tom, čo sa partner stane neaktívnym.
Ak sa partner neodhlásil z vášho programu, ale zostáva neaktívny tri alebo viac mesiacov, môžete považovať, že váš program opustil.
Využite profesionálne pripravené e-mailové šablóny na znovuzapojenie neaktívnych partnerov a maximalizujte výsledky svojho affiliate programu s Post Affiliate Pro.
Niekoľko užitočných tipov, aké značkové propagačné materiály poskytnúť svojim affiliate partnerom, aby ste im uľahčili prácu a zvýšili ich produktivitu....
Zistite, čo je affiliate softvér, ako zjednodušuje správu affiliate programov a prečo je nevyhnutný pre rast a optimalizáciu vašich affiliate marketingových akt...
Budovanie stabilných, dlhodobých vzťahov s vašimi partnermi si vyžaduje čas a úsilie – tu je niekoľko tipov, ktoré vám môžu pomôcť.