
Ako odmeniť svojich najlepších partnerov nefinančnými spôsobmi
Objavte efektívne nefinančné spôsoby, ako motivovať a odmeniť svojich top partnerov. Preskúmajte alternatívy ako exkluzívne ponuky, lepšie promo materiály, znač...
Objavte pripravené ďakovné e-mailové šablóny na posilnenie lojality partnerov a zlepšenie vašich affiliate vzťahov.
Partneri s vami spolupracujú najmä z finančných dôvodov, to je nepopierateľný fakt. Napriek tomu by ste sa mali snažiť budovať s nimi silné a dlhodobé vzťahy, ktoré nie sú založené len na peniazoch. Dá sa to rôznymi spôsobmi, jedným z nich je pravidelné zasielanie krátkych ďakovných správ.
Dôvodov, prečo poďakovať svojim partnerom , je veľa a mali by ste ich využiť, no najmä pre ich vernosť a čas strávený s vašou spoločnosťou. Ak si nájdete čas na vyjadrenie vďaky za ich lojalitu, dáte partnerom pocit, že si ich vážite a sú uznaní. Ak každému partnerovi pošlete aj personalizovaný pozdrav (čo vieme, že je náročné!), vaše správy budú mať ešte lepší účinok.
Aj keď to nemusí byť prevratný nápad, mnoho spoločností si neuvedomuje alebo zabúda, aké dôležité je efektívne využívať ďakovné správy. Tento typ komunikácie pritom môže výrazne ovplyvniť správanie partnerov a ich postoj k vašej firme. Ide o kľúčové e-maily na posilnenie lojality partnerov.
Keďže mnoho spoločností neustále hľadá nových partnerov a ponúka výborné finančné podmienky vo svojich programoch, práve detaily ako ďakovné správy môžu rozhodnúť o tom, či s vami partneri zostanú a budú spokojní.
Predtým, než sa pustíme do e-mailových šablón s ďakovnými poznámkami, zhrňme si hlavné výhody posielania takýchto správ svojim partnerom.
Ako už viete, cieľom týchto e-mailov je zvýšiť lojalitu partnerov, čo je jedna z najväčších výhod ďakovných správ. Tento typ e-mailu však prináša aj ďalšie benefity:
Teraz si pozrite šablóny ďakovných správ, ktoré sme pre vás pripravili, a vyberte si tie, ktoré vám najviac vyhovujú.
Ďakovná správa verným partnerom – e-mail 1
Ahoj [meno]! Ozývam sa vám, pretože s [názov spoločnosti] spolupracujete už [veľmi dlhú dobu/X mesiacov/rok atď.].
V [názov spoločnosti] si vernosť našich partnerov veľmi vážime, preto som vám chcel(a) osobne vyjadriť vďaku.
Ďakujeme, že ste s nami, a veríme, že budete aj naďalej zdieľať informácie o [produkte/službe] so svojimi sledovateľmi.
S pozdravom, [meno odosielateľa]
Manažér affiliate programu [názov spoločnosti]
Ďakovná správa verným partnerom – e-mail 2
Ahoj [meno]! Ozývam sa vám, pretože s [názov spoločnosti] spolupracujete už [veľmi dlhú dobu/X mesiacov/rok atď.].
V [názov spoločnosti] si vernosť našich partnerov veľmi vážime, preto som vám chcel(a) osobne vyjadriť vďaku.
Ďakujeme, že ste s nami, a veríme, že budete aj naďalej zdieľať informácie o [produkte/službe] so svojimi sledovateľmi.
S pozdravom,
[meno odosielateľa]
Manažér affiliate programu [názov spoločnosti]
Ďakovná správa verným partnerom – e-mail 3
Ahoj,
Dnes je [prvé/druhé/tretie atď.] výročie vášho vstupu do affiliate programu [názov spoločnosti].
Boli ste jedným z prvých partnerov, ktorí sa zapojili do [názov affiliate programu], a stále ste s nami. Veľmi si to vážime!
Náš program sa v poslednej dobe dynamicky mení – zlepšujeme spôsob práce a testujeme nové riešenia.
Nie všetky pokusy boli úspešné a priniesli želané výsledky, preto si veľmi ceníme, že ste stále s nami. Veríme, že byť naším partnerom bude teraz ešte lepšie ako predtým.
Tešíme sa na ďalšie spoločné projekty!
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Ďakovná správa verným partnerom – e-mail 4
Ahoj [meno],
Chcel(a) som vám osobne napísať, aby som ocenil(a) vašu lojalitu nášmu [názov affiliate programu].
Patríte medzi partnerov, ktorí sú s nami najdlhšie a pravidelne prispievate k rastu nášho programu.
Dnešné výročie pre nás veľa znamená, pretože dokazuje, že naša práca má zmysel a naši partneri majú z našej spolupráce úžitok a radosť.
Prosím, nájdite si čas zamyslieť sa nad uplynulými [mesiacmi/rokmi] a ak máte akékoľvek pripomienky, nápady alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Každá spätná väzba od partnerov je pre nás veľmi cenná.
S pozdravom,
Tím [názov affiliate programu]
Ďakovná správa verným partnerom – e-mail 5
Vážený/á [meno],
Už viac ako [3 mesiace/6 mesiacov/rok/dva roky atď.] prispievate k rastu [názov spoločnosti].
Odkedy ste začali spolupracovať s nami, pripojilo sa k [affiliate programu spoločnosti] viac ako [200/500/1000 atď.] partnerov, čo nám umožnilo medziročne rásť o [X] %. Ste s nami od samého začiatku tejto cesty.
Ďakujeme, že pomáhate robiť z nášho affiliate programu jeden z najlepších v [odvetví/našej oblasti/svete atď.]!
Pamätajte, že ak nám chcete dať spätnú väzbu, váš názor vždy vypočujeme.
S pozdravom,
[meno a pozícia odosielateľa]
Ďakovný e-mail poslaný partnerom by mal byť, rovnako ako iné online komunikácie, krátky a výstižný. Ideálne je, ak správa neprekročí 700 znakov.
Frekvencia ďakovných správ závisí od vašej definície verného partnera, ale vo všeobecnosti úplne postačuje, ak ich posielate raz za šesť mesiacov alebo dokonca raz ročne.
Hlavným cieľom týchto e-mailov je oceniť partnerov, posilniť s nimi vzťah a dokonca zvýšiť ich lojalitu.
Prejavte vďaku svojim partnerom a upevnite vzťahy s našimi profesionálne pripravenými ďakovnými e-mailovými šablónami. Udržte svojich partnerov motivovaných a aktívnych.
Objavte efektívne nefinančné spôsoby, ako motivovať a odmeniť svojich top partnerov. Preskúmajte alternatívy ako exkluzívne ponuky, lepšie promo materiály, znač...
Newslettery môžu informovať, vzdelávať, motivovať, vybavovať a oveľa viac. Trik je zvládnuť to správne, ak chcete, aby boli užitočné. Tu sú chyby, ktorým sa tre...
Prečítajte si tento článok a zistite, prečo by ste mali oceňovať svojich partnerov a ako to robiť efektívne.