Pochopenie sily konkurencie (SOC)
SOC je skratka pre silu konkurencie. Je to číslo vyjadrujúce šance vášho webu na dobré umiestnenie pre konkrétne kľúčové slovo.
Glosár
Zistite, ako možno súťaže využiť ako silnú marketingovú stratégiu na zvýšenie zapojenia, zber údajov a zviditeľnenie značky v affiliate marketingu.
Súťaž (sweepstakes) je marketingová propagácia alebo súťaž, kde sú víťazi určení náhodou, nie zručnosťou. Účastníci sa zapájajú v nádeji na výhru ceny, pričom víťazi sú vybraní náhodne. To odlišuje súťaže od súťažení, ktoré sú založené na zručnosti, a lotérií, pri ktorých je na účasť potrebný nákup alebo iná protihodnota.
Pojem „sweepstake“ pochádza zo strednej angličtiny a označoval osobu, ktorá „pozbiera všetky stávky“ v hre. Moderné súťaže zvyčajne prebiehajú formou žrebovania bez vstupného poplatku či nákupu, čím sa právne odlišujú od hazardných hier.
Súťaže majú bohatú históriu siahajúcu do konca 14. storočia. Pôvodne pojem označoval hazardné hry, najmä stávky na dostihy, kde sa všetky stávky rozdelili medzi víťazov. Koncom 18. storočia sa význam posunul na cenu získanú v súťaži, kde víťaz získal všetky stávky prispievateľov. V USA sa súťaže začali ako lotérie spojené s predajom produktov, čo viedlo k reguláciám zo strany FCC a FTC, ktoré zaviedli pravidlo „Nákup nie je podmienkou účasti“ kvôli zabezpečeniu férovosti.
Súťaže sú silným nástrojom v affiliate marketingu , využívaným na prilákanie a zapojenie publika. Affiliate marketéri využívajú súťaže na zvýšenie návštevnosti, povedomia o značke a zber údajov o zákazníkoch. Propagáciou súťažných ponúk získavajú partneri provízie podľa počtu zapojených účastníkov.
Súťažné ponuky sa líšia podľa požiadaviek na účasť:
Pri organizovaní úspešnej súťaže zvážte tieto tipy:
Súťaže musia spĺňať právne požiadavky na férovosť a transparentnosť, napríklad:
Súťaže prinášajú firmám viacero výhod:
Je dôležité poznať rozdiely:
Affiliate siete sú kľúčové pri šírení a propagácii súťažných ponúk, prepájajú inzerentov s afiliátmi, ktorí môžu privádzať návštevnosť a účastníkov.
Zvážte tieto faktory:
Nástroje a zdroje: Prístup k marketingovým materiálom zvyšuje úspešnosť propagácie.
Limity pre výplaty: Zistite minimálne sumy a frekvenciu výplat.
Podporované segmenty: Overte si, či sieť podporuje súťaže a ďalšie segmenty.
Príkladmi dôveryhodných súťaží sú Publishers Clearing House Sweepstakes, American Family Dream Vacation Sweepstakes či Pillsbury Bake-Off Contest.
Súťaže sú akcie, v ktorých účastníci súťažia o výhru. Výhrou môže byť hotovosť, zájazd alebo produkt. Víťaz je zvyčajne vyžrebovaný náhodne zo všetkých prihlášok.
Odomknite silu súťaží na zapojenie zákazníkov, rozšírenie publika a zvýšenie zberu údajov pre cielený marketing.
SOC je skratka pre silu konkurencie. Je to číslo vyjadrujúce šance vášho webu na dobré umiestnenie pre konkrétne kľúčové slovo.
Značky využívajú súťaže na zvýšenie návštevnosti, rast sledovateľov na sociálnych sieťach a budovanie emailových zoznamov. Tento sprievodca vás naučí, ako zorga...
Preskúmajte affiliate program Reishunger, CPS platformu zameranú na maloobchod. Získajte 10% províziu z predaja prémiovej ryže, ryžovarov a kuchynských doplnkov...