Cena za klik (CPC)
V modeli cena za klik (CPC) získavajú partneri províziu za každý klik na ich bannery, textové odkazy alebo iné reklamné materiály. Zistite, ako funguje CPC v af...
Môžete použiť reklamný model CPC v Post Affiliate Pro? Prečítajte si, ako ho presne používať a aké výhody môže priniesť vášmu podnikaniu.
CPC je model reklamných príjmov, ktorý znamená „cena za kliknutie“ (alebo PPC, platba za kliknutie). Tento model funguje na princípe, že partneri dostávajú zaplatené za každý klik na reklamu obchodníka, ktorá je umiestnená na ich stránke. CPC je dôležitá metrika, ktorá vám ukáže celkové náklady vašej marketingovej kampane.
Cena za kliknutie sa vypočíta vydelením celkových nákladov na marketingovú kampaň celkovým počtom kliknutí.
Aby ste mohli sledovať kliknutia v Post Affiliate Pro , musia vaše landing stránky obsahovať kód na sledovanie kliknutí. Na to musíte mať otvorenú aspoň jednu aktívnu kampaň. Kód na sledovanie kliknutí vložíte na vašu webovú stránku alebo landing stránku, ktorý nájdete vo vašom paneli obchodníka > Nástroje > sekcia Integrácia.
Keď návštevník klikne na banner na partnerskej stránke, je presmerovaný na vašu landing stránku s týmto sledovacím kódom.
Post Affiliate Pro sleduje všetky kliknutia na partnerské odkazy a bannery. Štandardne sa provízia generuje za jedinečné aj opakované kliknutia, ak máte definovanú províziu “za kliknutie”. Ak chcete generovať províziu iba za jedinečné kliknutia, môžete túto možnosť vybrať v nastaveniach provízie za kliknutia vo vašej kampani. Ak máte staršiu verziu Post Affiliate Pro (<5.4.27.4), môžete to dosiahnuť nastavením ochrany proti podvodom proti opakovaným kliknutiam. Viac informácií nájdete v našej knowledge base .
Post Affiliate Pro taktiež podporuje provízie CPM (cena za tisíc zobrazení) . To znamená, že provízie sa vyplácajú až po 1000 kliknutiach na banner. Túto funkciu je možné aktivovať tiež v obchodníckom paneli.
Výhody modelu CPC sa prejavujú v mnohých oblastiach vášho podnikania. Toto sú niektoré zo spôsobov, ako môže CPC maximalizovať potenciál vašej firmy:
CPC je model reklamných príjmov, pri ktorom sú partneri platení za každý klik na reklamu obchodníka. CTR (mieru prekliknutia) určuje, koľko používateľov reklamu vidí a klikne na ňu. Vysoké CTR znamená, že vaša kampaň je populárna medzi cieľovou skupinou.
Všetko, čo potrebujete, je integrovať kódy na sledovanie kliknutí na vašej webstránke/landing stránkach a nastaviť provízie za kliknutia na vaše kampane. Post Affiliate Pro potom dokáže spracovať všetky kliknutia a podľa toho generovať provízie pre partnerov.
V modeli cena za klik (CPC) získavajú partneri províziu za každý klik na ich bannery, textové odkazy alebo iné reklamné materiály. Zistite, ako funguje CPC v af...
Čo je CPS, ako ho používať v Post Affiliate Pro a aké výhody prináša vášmu podnikaniu – všetko nájdete v tomto článku.
Pay per click (PPC) je model online reklamy, pri ktorom inzerenti platia poplatok zakaždým, keď niekto klikne na ich reklamu. Bežne sa používa v affiliate marke...