Čo sú rozdelené provízie?
Rozdelené provízie je funkcia, ktorá bola po prvýkrát implementovaná v programe Post Affiliate Pro a umožňuje odmeňovať všetkých affiliate partnerov, ktorí sa podieľajú na odporúčaní konkrétneho predaja.
Prečo používať rozdelené provízie?
Občas ako obchodník potrebujete, aby sa naraz vyplatilo viacero provízií z predaja.
V bežnej štruktúre provízií partnerského programu s nastavením “prvý a posledný referent” sa provízia prideľuje buď prvotnému referentovi alebo poslednému referentovi. Tieto dve možnosti sú základné a môžete ich nájsť vo väčšine rozšírených partnerských softvérov, ktoré ponúkajú možnosť prepisu cookies.
V štandardnej štruktúre affiliate provízií dostane prvý referent celú províziu, zatiaľ čo ostatní affiliate partneri, ktorí pomohli návštevníkovi dospieť k rozhodnutiu o nákupe, nedostanú nič. Každý affiliate, ktorý sa zapojil, pozitívne ovplyvnil návštevníka a zohral dôležitú úlohu pri propagácii predaja. Všetci títo partneri si zaslúžia byť odmenení za svoje úsilie a práve tu prichádzajú do hry rozdelené provízie.

Ako funguje delenie provízií v Post Affiliate Pro?
Keď je funkcia Rozdelené provízie povolená, vypočítaná provízia bude vždy rozdelená medzi všetkých affiliate partnerov, ktorí odporučili konkrétny predaj. Bonus prvého a posledného affiliate partnera znamená, koľko provízie bude odmenou vo forme bonusovej provízie pre prvého alebo posledného odporúčajúceho partnera. Ak vezmeme ako príklad províziu $100, odmeníme prvého partnera 25% bonusom a posledného partnera 50% bonusom. Výsledkom je, že keď tieto bonusy sčítame, 75% provízie je pridelených na bonusy, takže zvyšných 25% bude rozdelených medzi všetkých päť affiliate partnerov. To znamená, že pre každého partnera je to $5, plus $25 pre prvého partnera a $50 pre posledného partnera.
Affiliate | Provízia |
1. | $5 +$25 = $30 |
2. | $5 |
3. | $5 |
4. | $5 |
5. | $5 + $50 = $55 |
Celkom | $100 |
POZOR: Post Affiliate Pro tiež dovoľuje použiť klasické nastavenie provízií; ak bonus pre prvého odporúčajúceho nastavíte na 100%, žiadne ďalšie provízie z predaja sa nevyplatia.
Prečo je rozdelená provízia dôležitá pre váš partnerský program?
Kľúčom k úspešnému partnerskému programu je motivácia všetkých partnerov prostredníctvom odmeňovania. Keď sú všetci partneri motivovaní propagovať vaše produkty, zvýši sa vaša SEO a tým aj nárast predaja.
Odmeny prostredníctvom provízií sú hlavným motivujúcim faktorom pre affiliate partnerov.
S rozdelenými províziami budú vaši partneri dostávať províziu za každý predaj, ktorý odporučia, čo ich motivuje propagovať vaše produkty alebo služby oveľa pravidelnejšie a s väčším nasadením, čím sa celkovo zvýši objem provízií.
Najdôležitejším kľúčom k úspechu je kvalita a presnosť sledovania programu.
S unikátnou a prispôsobiteľnou funkciou “Rozdelenie provízií”, affiliate partneri ľahko pochopia, že zdieľané provízie prispievajú k vyšším províziám, keď je to možné. Vaši partneri môžu potenciálne získavať nových členov tým, že iným povedia o svojich pozitívnych skúsenostiach.

Frequently asked questions
Môžem používať rozdelené provízie s inými funkciami?
Rozdelené provízie je možné použiť s väčšinou funkcií ponúkaných v programe Post Affiliate Pro. Jedinou skutočnou výnimkou sú doživotné provízie, ktoré nie je možné používať súčasne s rozdelenými províziami.
Aké sú výhody funkcie rozdelené provízie?
Partneri budú mať väčšiu motiváciu na neustálu a zodpovednejšiu propagáciu, pretože získajú provízie za každý odporučený predaj. Týmto spôsobom dosahujú vyššie provízne sadzby.
Doživotné provízie sú v affiliate marketingu spoľahlivým a stabilným spôsobom zisku. Skúsení partneri vedia zaviesť predajné lieviky, ktoré zabezpečujú dlhodobé výhody. Plugin Doživotné provízie umožňuje sledovať a poskytovať províziu čo najefektívnejším spôsobom. Výhodu majú tak affiliate partneri i affiliate programy.
Funkcie - Report Online Uzivatelov
Text sa zaoberá rôznymi funkčnosťami a službami v oblasti affiliate marketingu, vrátane vytvárania účtu v Post Affiliate Pro paneli, sledovania trendov v grafoch a dátových poliach, využitia HTML bannerov a krátkym popisom Audit Logu poskytujúceho dokumentárny dôkaz o aktivitách affiliate manažérov. Zároveň sa uvádza niekoľko kontaktných možností na získanie bližších informácií.
V texte sa hovorí o rôznych type bannerov, ako sú peel bannery a HTML bannery, ktoré sa môžu prispôsobovať a obsahovať rôzne prvky ako formuláre, tabuľky a obrázky. Tiež sa zameriava na význam reportov o trendoch a poskytuje informácie o tom, ako Váš účet v Post Affiliate Pro paneli a na Vašej webovej stránke používa súbory cookies. Text tiež spomína na možnosť sledovať online používateľov a lokalizovať Vašich návštevníkov na mape.
Reporty o trendoch sú dôležité v affiliate marketingu, pretože umožňujú zhodnotiť, čo fungovalo v minulosti a čo si zákazníci v súčasnosti cenia. Tiež sú zahrnuté aj informácie o trendoch v grafoch a dátových poliach. Vytvárame Váš účet v Post Affiliate Pro paneli a na našej webovej stránke používame súbory cookies.