Pixel tracking vs. cookies: Hlavné rozdiely a ako fungujú
Pochopte rozdiely medzi pixel trackingom a cookies. Zistite, ako každá technológia funguje, ich výhody, dopady na súkromie a ktorá metóda sledovania je najlepši...

Sledovanie pomocou pixelu sa používa na sledovanie aktivity používateľov a zhromažďovanie osobných údajov na marketingové účely. Zistite viac o sledovaní pomocou pixelu.
Dostupné v: Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Tracking pixely, nazývané aj marketingové pixely, sú skryté obrázky, ktoré umožňujú sledovanie webovej analytiky , ako je správanie používateľov, konverzie a návštevnosť webu. Tieto grafické súbory veľkosti pixelu (nie skutočné obrázky) sú vložené do HTML kódu vášho emailu alebo webovej stránky a slúžia ako úložisko pre externú URL adresu (HTML tag obrázka), ktorá vedie na server tracking pixelu. Po navštívení stránky alebo kliknutí na banner sa váš prehliadač pokúsi načítať túto externú URL a otvoriť skrytý obrázok. Táto akcia sa zaznamená v log súboroch servera, čo umožňuje prenášať rôzne informácie o návštevníkoch a využiť ich na zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
Tracking pixely a cookies sa používajú na sledovanie aktivity používateľov a zhromažďovanie osobných údajov na marketingové účely, takže sa často využívajú súčasne. Hlavné rozdiely medzi nimi sú v tom, ako a kde sa používateľské údaje ukladajú.
Sledovanie pomocou pixelu sa zvyčajne používa, keď nie je možné alebo vhodné sledovanie pomocou JavaScriptu. Z pohľadu cookies je sledovanie pomocou pixelu menej efektívne. Nedokáže využívať 1st a 3rd-party cookies a HTML 5 local storage naraz. Pixel tracking môže využiť buď 3rd-party cookies (ak názov domény Post Affiliate Pro nie je rovnaký ako vaša eCommerce doména) alebo 1st-party cookies (ak je názov domény Post Affiliate Pro totožný s vašou eCommerce doménou).
Pre presné affiliate sledovanie budete musieť vytvoriť 3rd-party cookies na svojej Post Affiliate Pro doméne. Dávajte však pozor, niektoré prehliadače ich vytvorenie blokujú.
Napríklad, ak otvoríte yourwebsitehere.com, prehliadač zablokuje vytvorenie cookies pre yourwebsitehere.postaffiliatepro.com. Z tohto dôvodu je lepšie pri sledovaní pomocou pixelu používať redirect alebo mod_rewrite odkazy. Tieto odkazy pošlú návštevníka priamo na yourwebsitehere.com, kde sa vytvorí 1st-party cookie, ktorú prehliadač neblokuje.
Tracking pixel poskytuje informácie o affiliate odkazoch, zobrazeniach reklám, konverziách predajov, návštevách webstránok a akomkoľvek inom type webovej aktivity. Na základe získaných údajov vo vašom účte Post Affiliate Pro , môžete zistiť, kde robíte chyby, ako zlepšiť svoje affiliate kampane a ako optimalizovať svoje náklady.
Oba spôsoby sledujú aktivitu používateľov, ale cookies ukladajú údaje v prehliadači používateľa, zatiaľ čo tracking pixely zaznamenávajú aktivitu prostredníctvom serverových požiadaviek pri načítaní obrázka. Pixely sa často používajú, keď JavaScript alebo cookies nie sú dostupné alebo vhodné.
Sledovanie pomocou pixelu je jednoduché na nastavenie, nevyžaduje JavaScript a nepotrebuje prístup k zdrojovému kódu webu. Pomáha optimalizovať digitálne reklamné kampane, zvyšovať konverzie, personalizovať weby, zlepšovať newslettery a cielenie reklám.
Sledovanie pomocou pixelu použite vtedy, keď nie je možné použiť JavaScript, alebo váš CMS/eCommerce systém neumožňuje pridanie JavaScriptu či PHP. Vhodné je pre všetky firmy, ktoré potrebujú presné affiliate sledovanie.
Nie sú potrebné pokročilé programátorské znalosti. Stačí mať možnosť vložiť HTML kód (tag obrázka) do vášho webu alebo emailu.
Objavte, ako môže Post Affiliate Pro priniesť výhody vášmu podnikaniu vďaka pokročilým riešeniam sledovania.
Pochopte rozdiely medzi pixel trackingom a cookies. Zistite, ako každá technológia funguje, ich výhody, dopady na súkromie a ktorá metóda sledovania je najlepši...
Zistite, kedy používať pixel tracking v Post Affiliate Pro pre presné sledovanie konverzií partnerov. Objavte výhody pixel trackingu, možnosti implementácie a o...
Objavte hlavné výhody pixelového sledovania pre digitálny marketing. Zistite, ako pixelové sledovanie optimalizuje kampane, zvyšuje konverzie a umožňuje pokroči...
Súhlas s cookies
Používame cookies na vylepšenie vášho prehliadania a analýzu našej návštevnosti. See our privacy policy.

