
Funkcia skupín provízií
Definujte neobmedzený počet skupín v každej kampani a efektívne oddeľte svojich partnerov (napr. podľa výkonnosti) pomocou funkcie Skupiny provízií v Post Affil...

Viacúrovňové provízie vám umožňujú definovať provízne štruktúry pre neobmedzený počet úrovní. Môžu byť definované samostatne.
Dostupné v:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Viacúrovňové provízie sú typom províznej štruktúry, ktorá sa často používa v programoch partnerského marketingu . V tomto modeli sú partneri odmeňovaní nielen za vlastné predaje, ale aj za predaje uskutočnené ich podpartnerom.
Post Affiliate Pro ponúka jedinečnú funkciu, ktorá vám umožňuje nastaviť až 100 úrovní provízií. S viacúrovňovými províziami môžete vyplácať provízie nadradeným partnerom na základe predajov, ktoré uskutočnili ich podpartneri.
Marketéri si môžu upraviť svoj partnerský strom tak, aby vyhovoval potrebám ich partnerského programu . Provízna štruktúra môže byť nakonfigurovaná samostatne pre každú úroveň a marketéri môžu nastaviť fixné sadzby pre partnerov alebo si zvoliť výpočet provízie podľa percenta zo skutočných nákladov sledovaného predaja. Toto je oveľa bežnejšie medzi marketérmi s veľkými partnerskými stromami , pretože im umožňuje odmeniť všetkých partnerov za ich prínos bez výrazného ovplyvnenia marže.
Viacúrovňové provízie nastavíte cez Kampane > Správca kampaní > Upraviť kampaň > záložka Nastavenia provízií > Upraviť.
V štruktúre viacúrovňových provízií môžete nastaviť províziu pre každého partnera v partnerskom strome v závislosti od konfigurácie, aby každý partner profitoval z predajov svojich podpartnerov. Percentá v nasledujúcom príklade slúžia na ilustráciu. Predstavte si, že partner A má pod sebou podpartnera B, ktorý získa predaj. B dostane štandardnú affiliate províziu (1. úroveň), zatiaľ čo A dostane províziu z 2. úrovne. Vaše nastavenie provízií v kampani by vyzeralo napríklad takto:
Nastavenie provízií
Sadzby provízií by boli veľmi jednoduché, ak by ste mali takéto nastavenie. Väčšina provízie ide tej úrovni, ktorá predaj uskutočnila. Ako percento „stúpa hore“, dostane ho nadradený partner, potom jeho nadradený atď. Napríklad:
Ak Timothy sprostredkuje predaj vo výške 100 $, potom:
Za tento predaj by ste partnerom vyplatili 40 $ (20+10+5+3+2). V tomto príklade Marry, ako najvyšší „pra-pra“ partner, dostane najnižšie percento provízie, pretože je na vrchole partnerského stromu . Ak v partnerskom strome nie je toľko partnerov, môžete vo svojej platforme manuálne implementovať funkciu Rest Commission , ktorá určí, kam pôjde zvyšok percenta provízií.
Je tiež možné vyplácať každého partnera inak, bez ohľadu na jeho pozíciu v partnerskom strome.
Viacúrovňová provízia je spôsob vyplácania, ktorý vám umožňuje nezávisle definovať provízne výplaty v rôznych partnerských stromoch. Partneri sú odmeňovaní nielen za vlastné predaje, ale aj za predaje, ktoré uskutočnia ich podpartneri.
Použitie viacúrovňovej províznej štruktúry môže pomôcť marketérom nájsť kvalitných partnerov na propagáciu. Viacúrovňové provízie motivujú partnerov hľadať ďalších podpartnerov, rozširovať dosah a generovať pasívny príjem. Táto štruktúra pomáha rásť partnerskému programu, zvyšovať predaje a zviditeľniť značku.
Objavte, ako vám viacúrovňové provízie v Post Affiliate Pro pomôžu odmeňovať a motivovať partnerov na každej úrovni, zvýšiť predaje a rozšíriť dosah.
Definujte neobmedzený počet skupín v každej kampani a efektívne oddeľte svojich partnerov (napr. podľa výkonnosti) pomocou funkcie Skupiny provízií v Post Affil...
Každý typ provízie určuje, kedy bude provízia vyplatená, napríklad za kliknutie, za členstvo alebo niečo iné. Zistite viac o typoch provízií.
Opakujúce sa provízie odmeňujú vašich partnerov za opakované platby. Provízie môžu byť generované automaticky počas určeného obdobia.

