Súlad s GDPR
Zistite, ako Post Affiliate Pro zabezpečuje súlad s GDPR prostredníctvom robustných opatrení v oblasti ochrany súkromia, bezpečnosti a transparentnosti vrátane špecializovanej podpory, bezpečného spracovania dát a automatického vymazávania údajov.
Post Affiliate Pro sa zaviazal k ochrane súkromia, bezpečnosti, súladu s predpismi a transparentnosti. Tento prístup zahŕňa aj podporu našich zákazníkov pri splnení požiadaviek EÚ na ochranu údajov vrátane tých, ktoré stanovuje Všeobecné nariadenie o ochrane údajov („GDPR“), ktoré nadobudlo účinnosť 25. mája 2018.
Čo je GDPR?
Všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR) (Nariadenie (EÚ) 2016/679) je nariadenie, ktorým Európsky parlament, Rada Európskej únie a Európska komisia zamýšľajú posilniť a zjednotiť ochranu údajov všetkých osôb v Európskej únii (EÚ).
Na koho sa GDPR vzťahuje?
Jedným zo spôsobov, akým by mohli byť zhromažďované osobné údaje občana EÚ pri používaní Post Affiliate Pro, je vytvorenie databázy kontaktov, ich informácií a obchodných vzťahov s nimi (t. j. CRM systém). Nie všetci zákazníci budú „dotknuté osoby“, keďže dotknutými osobami sú len jednotlivci. Niektorí vaši zákazníci môžu byť firmy alebo vládne organizácie, na ktoré sa GDPR nevzťahuje.
Je Post Affiliate Pro v súlade s GDPR?
Áno, Post Affiliate Pro je plne v súlade s novým nariadením. Bolo pripravených a zavedených niekoľko stratégií s cieľom splniť všetky požadované kritériá, ktoré nadobudli účinnosť v máji 2018.
Ďalšie otázky týkajúce sa GDPR
Máte určeného zodpovedného pracovníka pre ochranu údajov (DPO) alebo tím pre súlad/bezpečnosť?
Áno, máme interný tím aj určeného zodpovedného pracovníka pre ochranu údajov. Všetky otázky týkajúce sa súladu s GDPR smerujte na support@postaffiliatepro.com .
Ako zákazníkom preukážete, že ste v súlade s novým nariadením?
Ak si želáte formálne potvrdenie, môžete nám zaslať svoj vzor Zmluvy o spracovaní údajov (Data Processing Agreement), ktorý vám vyplníme a podpíšeme.
Ako sú uchovávané citlivé informácie a máte zavedené postupy v prípade úniku údajov?
Citlivé informácie sú bezpečne uložené s obmedzeným prístupom. Na úniky údajov reagujeme okamžite, informujeme dotknuté strany, DPO a miestne inštitúcie podľa nášho interného GDPR projektu.
Ako dlho uchovávate údaje zákazníkov?
Údaje zákazníkov uchovávame len po dobu využívania našich služieb alebo do ich žiadosti o vymazanie údajov.
Kde sú fyzicky uložené údaje vašich zákazníkov?
Údaje našich zákazníkov z EÚ sú uložené v európskych dátových centrách v Nemecku, Spojenom kráľovstve a na Slovensku a sú hostované spoločnosťou Linode, Inc.
Ktoré vaše tímy majú prístup k osobným údajom zákazníkov?
K osobným údajom zákazníkov pristupujeme len na základe predchádzajúcej žiadosti alebo so súhlasom zákazníka. Najčastejšie ide o tím zákazníckej podpory , vývojový tím alebo marketingový tím.
Ako vaša organizácia postupuje, keď zákazníci žiadajú o vymazanie svojich údajov zo systému?
Po prijatí žiadosti o vymazanie údajov zákazníka pristúpime k ich odstráneniu okamžite, bez zbytočného odkladu.
Ako riešite požiadavky na ochranu údajov u vašich subdodávateľov?
So všetkými našimi subdodávateľmi alebo sprostredkovateľmi podpisujeme Zmluvy o spracovaní údajov (Data Processing Agreements).
S ktorými tretími stranami (subdodávateľmi) spolupracujete, ktoré môžu mať prístup k údajom, ktoré s vami zdieľame?
Pozrite si zoznam subdodávateľov a sprostredkovateľov Post Affiliate Pro .
Aké nové opatrenia alebo procesy ste zaviedli, aby ste splnili termín 25. mája?
Väčšina opatrení a procesov bola zavedená už predtým, pretože ochranu údajov našich zákazníkov berieme vážne. Zaviedli sme niekoľko ďalších usmernení, ako narábať s citlivými údajmi, ako reagovať na incidenty a úniky údajov a pod.
Aké spracovateľské operácie vykonáva Spracovateľ údajov (Post Affiliate Pro)?
Všetky úkony potrebné na poskytovanie adekvátnej zákazníckej podpory a spoľahlivých služieb.
Kto sú dotknuté osoby?
Osoby, ktorých údaje boli zdieľané so zákazníkom nášho Post Affiliate Pro.
Aké sú kategórie údajov?
Meno, e-mail, telefónne číslo, adresa, IP adresa, časové pečiatky akcií, cookies prehliadača, ďalšie údaje zhromažďované zákazníkmi
Existujú nejaké osobitné kategórie údajov?
Nie, žiadne osobitné kategórie údajov nemáme.
Ďalšie bezpečnostné opatrenia
Dvojfaktorová autentifikácia
Dvojkrokové overenie zvyšuje bezpečnosť vášho účtu Post Affiliate . Po zapnutí dvojfaktorovej autentifikácie musí byť každý pokus o prihlásenie do vášho účtu sprevádzaný kódom, ktorý vygenerujete v aplikácii Google Authenticator. Dvojkrokové overenie pomáha ochrániť účet aj v prípade, že niekto získa vaše heslo.
HTTPS šifrovanie
Všetky účty hostované v Post Affiliate Pro fungujú cez zabezpečené pripojenie pomocou protokolu HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je zabezpečená verzia HTTP, protokolu, ktorým sa prenášajú údaje medzi vaším prehliadačom a webovou stránkou, ku ktorej ste pripojený. Znamená to, že všetka komunikácia medzi vaším prehliadačom a Post Affiliate Pro je šifrovaná, vrátane vašich chatov a e-mailovej komunikácie.
Bezpečné uchovávanie prihlasovacích údajov
Pri uchovávaní a ochrane prihlasovacích údajov a hesiel v cloude sa riadime najnovšími odporúčaniami a osvedčenými postupmi.
Bezpečnosť API
API Post Affiliate Pro je dostupné len pre akreditovaných používateľov na základe používateľského mena a hesla alebo používateľského mena a API tokenov.
Funkcie / možnosti, ktoré vám pomôžu s programom súladu s GDPR
Post Affiliate Pro poskytuje zákazníkom možnosť vymazať servisné údaje, ktoré môžu obsahovať osobné údaje, ako sú profily, provízie, IP adresy, záznamy a ďalšie údaje v aktívnych účtoch Post Affiliate Pro.
Vymazanie affiliate účtu a súvisiacich údajov
Post Affiliate Pro aktuálne podporuje vymazanie informácií o affiliate profile pre používateľov typu Merchant v zobrazení Affiliate Manager . Po kliknutí na „Vymazať“ sú všetky sledované údaje o affiliate partnerovi okamžite odstránené.
Právo na vymazanie („Právo byť zabudnutý“)
Každý majiteľ účtu Post Affiliate Pro má plnú kontrolu nad svojím účtom a môže kedykoľvek požiadať o jeho vymazanie prostredníctvom e-mailu na support@postaffiliatepro.com . Post Affiliate Pro cloud má taktiež automatické postupy na mazanie pozastavených účtov, aby sme zabezpečili, že vaše údaje neuchovávame natrvalo po ukončení využívania našich služieb.
Automatické postupy
Ak skúšobný účet nie je do 14 dní upgradovaný na platený plán alebo platba za už upgradovaný účet mešká viac ako 7 dní, účet je pozastavený. Pozastavený účet neumožňuje prihlásenie ani prístup k údajom zo strany vlastníka účtu alebo jeho zákazníkov.
Ak vlastník účtu nepožiada o odblokovanie účtu e-mailom alebo chatom, do ďalších 60 dní je účet zrušený (doména prestane byť aktívna, odstránime konfiguráciu účtu z cloudu, ale údaje ponechávame v úložisku).
Zrušené účty sa automaticky vymazávajú z nášho cloudu do 30 dní. Od tohto momentu už v cloude Post Affiliate Pro neuchovávame žiadne aktívne údaje z účtu, ďalších 30 dní uchovávame len zálohu databázy. Po uplynutí tejto zálohy už žiadne údaje z vášho účtu neuchovávame.
Ďalšie zdroje
- Zásady ochrany osobných údajov Post Affiliate Pro
- Zásady používania cookies Post Affiliate Pro
- Všeobecné obchodné podmienky
- Zoznam subdodávateľov a sprostredkovateľov
- Stiahnite si šablónu Dodatku o spracovaní údajov (DPA) pre Post Affiliate Pro
Máte otázky?
Kontaktujte nás na support@postaffiliatepro.com
