Cena za predaj (CPS)
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...
Glosár
Cena za klik (CPC) je platobný model v affiliate marketingu, kde partneri zarábajú za každý klik získaný na ich propagačné materiály.
Ďalším prototypom platby za propagáciu produktu je cena za klik (CPC). Partneri privádzajú návštevnosť na stránku obchodníka a v tomto modeli Cena za klik zarábajú za každý klik na ich bannery, textové odkazy alebo iné reklamné materiály. Návštevníci sú následne presmerovaní na stránku obchodníka.
Táto cena predstavuje typický výdavok obchodníka za jeden klik na jeho firemnú stránku prostredníctvom reklamy.
Model Cena za klik (CPC) je populárnou metódou používanou v digitálnej reklame a affiliate marketingu , ktorá určuje, ako sú partneri odmeňovaní za propagáciu produktov alebo služieb. V modeli CPC partneri zarábajú podľa počtu kliknutí, ktoré ich propagačné materiály získajú. Tu je, ako model cena za klik funguje:
Cena za klik je dôležitá, pretože ide o metriku, ktorá určuje, koľko inzerent platí za každý klik na svoju reklamu.
Najbežnejší spôsob výpočtu ceny za klik je vydeliť celkové náklady kampane počtom kliknutí.
CPC sa určuje podľa sumy, ktorú je inzerent ochotný zaplatiť za každý klik na svoju reklamu.
Preskúmajte, ako model cena za klik môže vylepšiť vašu affiliate stratégiu a priviesť cielenejších návštevníkov k obchodníkom.
Cena za predaj (CPS) je platobná metóda založená na výkonnosti v affiliate marketingu, kde obchodníci platia partnerom províziu za každý uskutočnený predaj. Ten...
Môžete použiť reklamný model CPC v Post Affiliate Pro? Prečítajte si, ako ho presne používať a aké výhody môže priniesť vášmu podnikaniu.
Pay per click (PPC) je model online reklamy, pri ktorom inzerenti platia poplatok zakaždým, keď niekto klikne na ich reklamu. Bežne sa používa v affiliate marke...