Základom affiliate marketingu sú propagačné materiály. Propagácie v reklame nie sú ani zďaleka 100 %-ne spoľahlivé, ale používanie správnej marketingovej stratégie, venovanie pozornosti analytike a používanie správneho propagačného materiálu v správnom čase môže priniesť zvýšenie povedomia o značke a vysoké zisky.
Zľavové kupóny
Úspora peňazí je jedným z hlavných dôvodov, prečo si zákazníci niečo kupujú. Zľavové kupóny sa stávajú čoraz dôležitejšou súčasťou úspešného podnikania v oblasti elektronického obchodu, pretože ľudia sa vždy snažia ušetriť peniaze. Podľa štúdií zákazníci, ktorí dostanú kupóny, minú o 37 % viac, ako by boli bez nich.
Vďaka tejto službe ľudia nemusia tráviť nespočetné množstvo hodín prehrabávaním týždenných letákov, strihaním a organizovaním kupónov alebo prehľadávaním webstránok s kupónmi, aby si ich našli, vytlačili a mohli použiť. Svoju marketingovú stratégiu zameranú na kupóny môžete prispôsobiť tomu, kde vaši zákazníci trávia čas online: e-mail, textové správy a sociálne médiá.
V prostredí elektronického obchodu, kde stále viac a viac maloobchodníkov používa digitálne kupóny na propagáciu svojich produktov, je nevyhnutné skúmať nové spôsoby zdieľania kupónov. Najlepší spôsob, ako osloviť vašu cieľovú skupinu je zdieľať s ňou zľavy, než opakovane uverejňovať rovnaký typ kupónov. Ak chcete maximalizovať ich viditeľnosť, obsah musí byť relevantný, aktuálny a zákazník ho musí vnímať ako pridanú hodnotu.
Replikácia stránky
Používaním replikačnej funkcie Post Affiliate Pro môžu partneri duplikovať alebo replikovať vašu firemnú webovú stránku, ktorá si zachová svoj vzhľad a obsah. Výsledkom je, že podniky môžu propagovať svoje produkty, služby a podnikanie širokému publiku potenciálnych zákazníkov a posilniť svoju prítomnosť na internete.
Replikované stránky umožňujú partnerom propagovať vaše produkty, aj keď nemajú vlastnú webovú stránku na umiestnenie bannerov. Partneri tak môžu skopírovať svoju adresu URL z replikovanej stránky do svojich kampaní. Personalizované replikačné stránky tiež zabezpečujú, že keď zákazníci navštívia stránku, uložia sa cookies a následný predaj bude správne priradený danému partnerovi.
Smartlinky
Termín Smartlinky sa vzťahuje na konkrétny typ odkazu používaného v affiliate marketingu, ktorý navedie zákazníkov k ponukám, ktoré si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia. Technológia vyberie individuálne ponuku pre každého, kto klikol na odporúčací odkaz. Reklamy sa taktiež vyberajú automaticky na základe odporúčacieho odkazu. Inými slovami, Smartlinky sú odporúčacie odkazy, ktoré neukazujú na jeden konkrétny produkt.
Komplexný algoritmus založený na základnej technológii obsahuje ponuky s najvyššou konverziou na základe viacerých faktorov vrátane geografickej polohy, používateľského zariadenia a oblasti záujmu, aby predložil ponuku, ktorá má vyššiu šancu na uskutočnenie predaja alebo odberu e-mailov pre inzerenta.
Zdroje bázy znalostí
Bannery
Bannery sú grafické materiály, ktoré sa zobrazujú zhora nadol alebo na bočných častiach na webstránke, v aplikácii alebo na akomkoľvek inom digitálnom médiu. Môžete sa spoľahnúť na to, že partneri budú inzerovať vaše produkty alebo služby pomocou bannerov a poskytnú potenciálnym zákazníkom vizuálne reklamy, ktoré ich prilákajú.
Bannery sú grafické materiály, ktoré sa zobrazujú zhora nadol alebo na bočných častiach na webstránke, v aplikácii alebo na akomkoľvek inom digitálnom médiu. Môžete sa spoľahnúť na to, že partneri budú inzerovať vaše produkty alebo služby pomocou bannerov a poskytnú potenciálnym zákazníkom vizuálne reklamy, ktoré ich prilákajú.
Je dôležité, aby bannerová reklama upútala pozornosť čitateľa a vzbudila v ňom zvedavosť voči propagovanému produktu alebo službe. V praxi sa najčastejšie na tento účel využívajú orázkové bannery. Tu je zoznam bannerov, ktoré sú dostupné v Post Affiliate Pro:
- Rotujúce bannery
- HTML bannery
- Obrázkové bannery
- Flash bannery
- Lightbox bannery
- PDF bannery
- Zip bannery
- Text link bannery
- Peel bannery
Cieľom bannerovej reklamy je zvýšiť viditeľnosť vašich produktov a služieb online a zvýšiť tak povedomie o vašej značke. Tento typ reklamy môže generovať nových potenciálnych zákazníkov, ako aj povzbudzovať ľudí, aby vyskúšali vaše produkty alebo služby, alebo aby sa prihlásili na odber vášho newslettra. Na záver by sme chceli poukázať na to, že vám poskytujú možnosť opätovne zacieliť na vašich potenciálnych zákazníkov, čo povedie k vyšším predajom.
FAQ
What is the purpose of using promotional materials?
The purpose of promotional materials is to distinguish a business from its competitors and to engage the potential customers.
How do you choose which promotional material is best?
Promotional products can be shaped by a variety of factors, such as the needs and interests of your customers, your organization's marketing objectives, your budget, the positioning of your brand, and the type of reach you're seeking.
How do you promote products in affiliate marketing?
Marketers create promotional material such as banners or unique affiliate links for each offer and then affiliates share those materials/links through blogs, social media platforms, or websites.