Čo sú provízie za akciu?
Provízie za akciu sú typom províznej štruktúry v affiliate marketingu, kde affiliate partner získava províziu iba v prípade, že užívateľ, ktorého affiliate odporučil, vykoná určitú akciu.
Pomocou tejto funkcie môžete definovať rôzne provízie za akciu (cost-per-action). Táto akcia môže byť čokoľvek, od predaja, cez získanie kontaktu, stiahnutie obsahu alebo akýkoľvek iný predom stanovený cieľ, ktorý si inzerent nastavil pre svoju marketingovú kampaň. V podstate, affiliate marketingový partner je odmeňovaný za to, že získava hodnotné akcie pre inzerenta, namiesto toho, aby na jeho webovú stránku jednoducho len smeroval dopravu alebo kliknutia.
Neexistujú žiadne obmedzenia počtu pre provízie za akciu, ktoré môžete vytvoriť v každej kampani, takže je možné sledovať takmer všetky pohyby návštevníkov, ak vložíte kúsok JavaScript kódu alebo skrytý obrázok (pixel) na stránky (na ktorých sa vykonáva daná akcia).

Ako aktivovať provízie za akciu v Post Affiliate Pro?
Na aktiváciu tejto funkcie prejdite na Obchodnícky panel > Konfigurácia > Funkcie a kliknite na tlačidlo “Aktivovať” vedľa provízií za akcie. Aktivácia funkcie provízií za akcie si vyžaduje znovu načítanie obchodníckeho panela, po ktorom budete môcť vytvárať nové typy provízií za akcie pre vaše kampane.
V Správcovi kampane môžete upraviť ľubovoľnú kampaň, do ktorej chcete pridať províziu za akciu, keď je táto funkcia aktivovaná.

Frequently asked questions
Čo sú provízie v affiliate marketingu?
Provízia v affiliate marketingu je percento, ktoré affiliate získa za akcie alebo konverzie, ktoré vznikli z ich propagácie produktov.
Ako sú provízne sadzby užitočné pre affiliate partnerov?
Miera provízií je pre affiliate partnerov kľúčová, pretože ovplyvňuje, koľko peňazí môžu zarobiť. Vyššie sadzby znamenajú vyššie zisky a motivujú k propagácii. Sadzby sú dôležitým faktorom, ktorý affiliate partneri zvažujú pri výbere programov a affiliate sietí.
Funkcie - Report Online Uzivatelov
Text sa zaoberá rôznymi funkčnosťami a službami v oblasti affiliate marketingu, vrátane vytvárania účtu v Post Affiliate Pro paneli, sledovania trendov v grafoch a dátových poliach, využitia HTML bannerov a krátkym popisom Audit Logu poskytujúceho dokumentárny dôkaz o aktivitách affiliate manažérov. Zároveň sa uvádza niekoľko kontaktných možností na získanie bližších informácií.
V texte sa hovorí o rôznych type bannerov, ako sú peel bannery a HTML bannery, ktoré sa môžu prispôsobovať a obsahovať rôzne prvky ako formuláre, tabuľky a obrázky. Tiež sa zameriava na význam reportov o trendoch a poskytuje informácie o tom, ako Váš účet v Post Affiliate Pro paneli a na Vašej webovej stránke používa súbory cookies. Text tiež spomína na možnosť sledovať online používateľov a lokalizovať Vašich návštevníkov na mape.
Kampaň, banner a affiliate reporty
Dávajte pozor na dôležité správy vo vašom affiliate marketingovom programe. Zistite viac o našom pokrokovom systéme reportov v Post Affiliate Pro.