
Príklady skvelých affiliate kampaní na viacerých kanáloch
Poučte sa z reálnych príkladov skvelých affiliate kampaní cez email, sociálne siete a webstránky, ktoré vás môžu inšpirovať k vlastnému úspechu v affiliate mark...
Preskúmajte hlavné výhody affiliate marketingu pre firmy a blogerov, vrátane nízkych vstupných nákladov, vysokej návratnosti, zvýšenej návštevnosti a lepšej rozpoznateľnosti značky.
Affiliate marketing – určite ste už tento pojem počuli. V podstate ide o reklamný model, v ktorom firmy odmeňujú tretie strany za generovanie návštevnosti a leadov. Považuje sa za jeden z najjednoduchších, no zároveň najziskovejších spôsobov, ako zarábať online. Nevyžaduje vysoké počiatočné náklady ani čas na vývoj produktu, pretože väčšinou sa opiera o silu obsahového marketingu ako sú blogy a sociálne siete.
Affiliate marketing nevyžaduje žiadne špeciálne zručnosti alebo predchádzajúce skúsenosti. Všetko, čo ako affiliate partner zvyčajne potrebujete, je vášeň pre svoju tému a schopnosť presvedčivo písať.
V tomto článku vám chceme priblížiť silu affiliate marketingu a konkrétne jeho výhody pre firmy a tvorcov obsahu, napríklad blogerov. Taktiež vám dáme niekoľko užitočných tipov, ako si vybrať najlepšie affiliate softvérové riešenie, a odpovieme na najčastejšie otázky. Stručne sa dotkneme aj potenciálnych rizík spojených s využívaním affiliate marketingu.
Ak ste pripravení začať svoju cestu s úplne inou a jedinečnou reklamnou stratégiou, ale ešte stále vám chýba posledný impulz, tu ho máte.
Dnes existuje mnoho digitálnych marketingových stratégií, ktoré môžete využiť na rast svojho podnikania. Sú tu riešenia ako content marketing , odporúčacie programy, email marketing, marketing na sociálnych sieťach, sponzorovanie podujatí, influencer marketing a mnoho ďalších.
No žiadna z nich neponúka toľko výhod ako affiliate marketing. A to preto, že dobrý affiliate program umožňuje firmám propagovať sa na viacerých úrovniach, plynulo sa prepája s inými marketingovými stratégiami a zároveň zaručuje maximálne výsledky.
Skôr než sa pozrieme na výhody affiliate marketingu špecificky pre firmy a tvorcov obsahu, pozrime sa na niektoré všeobecné benefity, ktoré môže očakávať každý, kto sa vydá touto cestou:
Aké benefity môže očakávať vaša firma, keď sa rozhodnete vyskúšať affiliate program ? Poďme to zistiť.
Je to skvelý spôsob, ako priviesť návštevnosť na váš web prostredníctvom ľudí, ktorí už majú vybudované publikum, najmä ak podnikáte výhradne online. Navyše je výhodné, že affiliate partneri vedia osloviť svoje cieľové publikum cez affiliate siete, ktoré majú často širší dosah ako samotná firemná stránka.
Dokonca aj s úzko zameraným publikom máte možnosť dosiahnuť skvelé výsledky, pretože vaši affiliate partneri môžu osloviť konkrétnych ľudí, na ktorých by ste sami nedosiahli.
Affiliate marketing je obchodná stratégia, ktorá rýchlo naberá na popularite, pretože môže pomôcť zvýšiť vašu online prítomnosť, príjmy a zákaznícku základňu. Keďže odvetvie affiliate marketingu má dosiahnuť hodnotu 8 miliárd dolárov do roku 2022, čo je takmer dvojnásobok oproti roku 2015, nečudo, že toľko firiem chce byť jeho súčasťou.
Na základnej úrovni ide o spôsob, ako zvýšiť predaj tým, že svoje produkty predstavíte ľuďom, ktorí ich už kupujú. Namiesto hľadania nových zákazníkov propagujete to, čo už máte.
Pozrime sa bližšie na ďalšie výhody.
Pri podnikaní určite dbáte na náklady a snažíte sa ich minimalizovať. Ak to nerobíte, pravdepodobne nikdy neuspete. Pre finančné zdravie firmy treba každú investíciu zvážiť a urobiť si prieskum, aby boli vaše kroky efektívne a fixné náklady čo najnižšie. Je dôležité vyhnúť sa tomu, aby ste sa upísali niečomu extrémne drahému a nerentabilnému.
Tento výkonnostne orientovaný marketing umožňuje organizáciám generovať príjmy z marketingových aktivít v spolupráci s online predajcami a propagovať ich produkty na svojom webe za oveľa nižšie náklady v porovnaní s inými reklamnými technikami .
Zaujímavé je, že affiliate marketing je zodpovedný za 16 % všetkých amerických eCommerce predajov , čo len dokazuje, aký je pre firmy prínosný!
Ak využijete affiliate marketing vo svojej online reklame, nielenže znížite vstupné náklady, ale tiež výrazne ovplyvníte svoje celkové príjmy – a to vďaka vynikajúcej návratnosti investície (ROI)!
Ak sa rozhodnete pre affiliate marketing a začnete spolupracovať s partnermi, ktorí propagujú vašu značku, môžeme takmer zaručiť, že s návratnosťou investície budete spokojní. Napríklad štúdie ukazujú , že vo Veľkej Británii firmy zarobia až 15 libier za každú investovanú libru vďaka affiliate programom. To je slušný pomer, však? Aj preto sa na affiliate marketing spoliehajú mnohé ecommerce značky (ako Amazon) po celom svete.
V affiliate marketingu ROI ukazuje, či sú vaše marketingové snahy ziskové. ROI vypočítate, ak viete, koľko príjmov priniesla affiliate kampaň a koľko ste minuli. Príjmy vynásobíte maržou (príjmy mínus náklady) a vydelíte nákladmi na kampaň.
Aj keď existuje mnoho zdrojov návštevnosti pre váš web, affiliate marketing je v tomto ohľade skutočný líder. Spolu s vysokou, bezrizikovou návratnosťou a nízkymi vstupnými nákladmi zaznamená vaša ecommerce platforma nárast návštevnosti. Takmer 65 % návštevnosti generujú affiliate partneri prostredníctvom blogovania , takže vaša stránka z tohto typu reklamy výrazne profituje. Stačí skupina affiliate partnerov, ktorí budú ochotní propagovať váš biznis výmenou za províziu z nákupov zrealizovaných vďaka ich obsahu.
Viac návštevnosti znamená väčšiu šancu na úspešné predaje, čo je obrovský benefit pre každý ecommerce biznis. Dodatočná studená návštevnosť od affiliate partnerov je príležitosťou získať nových zákazníkov, takže na to určite myslite.
Keď si vybudujete spoľahlivú affiliate sieť , ktorá propaguje vašu značku, rýchlo zistíte, ako veľmi vám tento marketingový prístup môže pomôcť s reputáciou.
Ak spolupracujete len s dôveryhodnými a hodnotnými affiliate partnermi , vaša značka sa rýchlo stane uznávanou a ľudia s vami budú chcieť spolupracovať. Firmy so silnou pozitívnou reputáciou priťahujú viac zákazníkov. Okrem vnímaného imidžu si môžu často účtovať vyššie ceny za svoje služby. Majú tiež lojálnejšiu klientelu a širšie portfólio produktov a služieb, čo prispieva k rastu biznisu.
Ako majiteľ firmy využívajúcej affiliate marketing rýchlo zistíte, že ide o veľmi efektívny spôsob, ako budovať povedomie o značke a zlepšiť akvizičnú stratégiu zákazníkov. Keďže affiliate partneri šíria informácie o vašom biznise často pútavým a pozitívnym spôsobom, získavate vlastných ambasádorov značky, ktorí posilňujú jej postavenie na trhu.
Vďaka affiliate marketingu firmy budujú vzťahy s vplyvnými blogermi a influencermi na sociálnych sieťach, aby priviedli organickú návštevnosť na svoj web. Tento typ marketingu tiež pomáha budovať povedomie o značke ústnym podaním a rýchlo získavať spätnú väzbu na nové produkty.
Teraz, keď sme prebrali hlavné výhody affiliate marketingu pre firmy, zamerajme sa na to, ako môžu tvorcovia obsahu, ako blogeri, influenceri a osobnosti na sociálnych sieťach, rýchlo získať status affiliate odborníka.
Ako sme vysvetlili vyššie v sekcii „Pre firmy“, affiliate marketing je technika, vďaka ktorej môžete zarábať skutočné peniaze a vylepšiť svoje reklamné možnosti propagovaním produktov a služieb iných firiem. Je to vynikajúci spôsob, ako môžu tvorcovia obsahu rýchlo a efektívne monetizovať svoju tvorbu. Môžu sa venovať tomu, čo ich baví, a zároveň za to dostávať zaplatené. Často už existuje veľké publikum, ktoré môžete osloviť, takže pokus nič nestojí.
Čo ďalšie affiliate marketing ponúka?
Ako tvorca obsahu vám určite záleží na štatistikách a výkonnosti vašich článkov. Vaším cieľom je vytvárať obsah, ktorý získa veľa zobrazení a maximalizovať šancu na zisk. Keď propagujete rôzne produkty a služby z odlišných odvetví, s najväčšou pravdepodobnosťou získate prístup k rôznym štatistikám a prehľadom. Uvidíte tam, ktoré produkty a služby fungujú najlepšie, koľko vás stojí reklama, aké sú vaše affiliate predaje, koľko efektívnych affiliate odkazov ste zdieľali a kompletné údaje o publiku.
Vďaka tomu budete v budúcnosti vedieť, o aké produkty alebo služby má vaše publikum najväčší záujem a budete sa môcť sústrediť len na tie, ktoré sú pre vás najvýhodnejšie. Ušetríte tak čas a vyhnete sa investovaniu do oblastí, ktoré pre vás nebudú ziskové.
Ďalšou skvelou výhodou je, že affiliate marketing ponúka veľkú flexibilitu. Ako tvorca obsahu si môžete vybrať, či budete pracovať na plný úväzok, na polovičný alebo ako freelancer. Vyberte si rozvrh, ktorý vám najviac vyhovuje, a môžete začať. Je to aj jeden z najjednoduchších spôsobov, ako zarábať z domu , pretože typicky stačí počítač a prístup na internet.
Podľa toho, aký typ biznisu chcete propagovať, sa bude líšiť aj čas a úsilie, ktoré tomu treba venovať. Môže to byť pár hodín týždenne, ale aj plný pracovný úväzok. Je to len na vás a na tom, koľko času chcete venovať.
Môžete si tiež vybrať, že nebudete propagovať žiadny konkrétny typ produktu, ale rôzne produkty od rôznych firiem. Takto ste nezávislý affiliate partner a zarábate odporúčaním produktov či služieb iných firiem svojim potenciálnym zákazníkom alebo návštevníkom blogu, webu či emailového zoznamu. Najlepšie je, že nemusíte kupovať alebo držať žiadne fyzické produkty vopred a môžete si nastaviť vlastné provízne úrovne a poplatky za sieť.
Ako affiliate partner môžete nadviazať hodnotné partnerstvá, ktoré vám môžu v budúcnosti pomôcť. Affiliate marketing je o sieťovaní a nadväzovaní kontaktov, takže je skvelým spôsobom, ako spoznať nových ľudí, prepojiť sa a otvoriť si dvere k novým možnostiam.
Príkladom môže byť získanie práce content marketéra vo firme, s ktorou ste v minulosti spolupracovali. Počas affiliate spolupráce sa môžete dostať k veľkému firemnému klientovi, ktorý vám zabezpečí kariérny rast vo vašom odbore.
Nakoniec rýchlo zistíte, že práca affiliate marketéra a propagácia produktov a služieb iných firiem môže byť veľmi výhodná aj z hľadiska príjmu. Podľa Glassdoor affiliate marketéri v priemere zarábajú 66 029 USD ročne, pričom zárobky sa pohybujú od 35 000 až po 124 000 USD.
Či už je affiliate marketing pre vás len bokovka alebo plnohodnotná práca, môžete si vďaka nemu slušne privyrobiť. A to všetko pri propagácii produktov a služieb, ktoré poznáte a máte radi.
Keď si prečítate všetky vyššie uvedené výhody pre blogerov a tiež to, aké jednoduché je nájsť affiliate príležitosti, je zrejmé, že stať sa affiliate marketingovým guru je pre mnohých lákavým cieľom. Je to však vždy také výhodné?
Keďže sme už prešli všetky „duhy a motýle“, cítime potrebu vás upozorniť aj na možné nevýhody, ak sa pustíte do affiliate kampane pre svoj biznis. Aj keď je ich menej ako výhod, ako majiteľ firmy či tvorca obsahu by ste ich mali vziať do úvahy a svoju affiliate marketingovú stratégiu nastaviť tak, aby ste minimalizovali riziká.
Jednou z najväčších výziev pri zverení propagácie svojich produktov a služieb niekomu inému je možné poškodenie reputácie, ak sa niečo pokazí. Aj keď je dôležité využiť každú affiliate ponuku , mali by ste byť zodpovední a obozretní pri výbere affiliate partnerov.
Možností na affiliate spoluprácu je veľa, no vždy myslite na to, čo je najlepšie pre vašich zákazníkov, nie len pre váš zisk. Zamyslite sa, aké vlastnosti by mal mať ideálny affiliate marketér a vždy majte na pamäti svoje cieľové publikum!
Jasne uveďte, o aké ponuky máte záujem a pridajte odkaz na stránku s viac informáciami, aby bol proces získavania affiliate partnerov čo najhladší.
Dostanete mnoho ponúk na email, no myslite na reputáciu vašej značky a vždy dbajte na dobré meno firmy a dôveru zákazníkov. Tak si udržíte bezchybnú povesť a zároveň minimalizujete riziko škandálov.
Vyhnúť sa tejto nevýhode nie je ťažké – je len na vás, či si vyberiete spoľahlivých affiliate partnerov. Stačí si spraviť poctivý prieskum pred uzavretím spolupráce a môžete byť v kľude!
Nič nie je horšie ako affiliate partneri, ktorí falšujú leady, inštalácie alebo iné akcie. Je to veľká hrozba pre firmy investujúce do affiliate marketingu. Ak affiliate marketéri klamú o svojich aktivitách, prichádzate o peniaze, možno aj o reputáciu a výsledky nebudú žiadne.
Znaky, že ide o podvod, môžu byť:
Buďte obozretní a starostlivo sledujte výsledky affiliate marketingu. Našťastie, falošné konverzie sú zriedkavé a nemali by ste sa tým príliš trápiť. Ak si vyberiete spoľahlivých affiliate partnerov, falošné konverzie vás neohrozia.
Affiliate marketing je skvelý spôsob zárobku, pretože sa nemusíte báť počiatočnej investície. Nezáleží na tom, či nemáte skúsenosti s predajom, sociálnymi sieťami či inými kanálmi – affiliate marketing vám dá šancu tieto zručnosti získať, kým budete rozvíjať biznis.
No je tu háčik. Nebudeme vám klamať – nie je to úplne jednoduché. Affiliate marketing si vyžaduje trpezlivosť a tvrdú prácu. Rovnako ako pri každej inej marketingovej stratégii, musíte na výsledky a zisk tvrdo pracovať. Úspech sa nedostaví zázračne cez noc.
Opäť však platí, že to pre vás ako podnikateľa či blogera nebude veľký problém, pretože určite viete, že úspech vyžaduje čas a úsilie – nie je to nevýhoda výlučne affiliate marketingu.
Napokon, popri tvrdej práci a trpezlivosti si musíte uvedomiť, že nikto vám nezaručí úspech. Každé podnikateľské rozhodnutie alebo rozhodnutie tvorcu obsahu je spojené s neistotou a nikdy si nemôžete byť 100 % istí, že to vyjde.
Preto môže byť affiliate marketing náročnou cestou, no keď sa zbavíte neistoty, zistíte, že je to skvelý spôsob rastu a zárobku. Ak to pre vás nakoniec nebude fungovať, nízke alebo žiadne vstupné náklady by mali vykompenzovať stratu času.
Nerozmýšľajte príliš a začnite s affiliate marketingom čo najskôr!
Teraz sa pozrime na praktickejšiu stránku témy: vašu affiliate marketingovú platformu a jej výber.
Vybrať najlepší affiliate marketingový softvér nie je jednoduché, keďže existuje veľa populárnych affiliate programov. Výber si vyžaduje čas a úsilie zistiť, či daný softvér splní vaše potreby. V tejto časti článku vám dáme tipy, čo treba vedieť pred výberom affiliate softvéru.
Medzi hlavné funkcie najlepšieho affiliate softvéru patria vlastné nástroje na tvorbu, správu a sledovanie odkazov, pokročilé reporty, prehľadný dashboard s dátami v reálnom čase, prehľadné emailové reporty a ďalšie. Medzi najobľúbenejšie nástroje patria zľavové kupóny , flash bannery, audit log , reporty top affiliate partnerov, sledovanie priamych odkazov , viacúrovňové provízie a ďalšie.
Spoľahlivá affiliate platforma vám umožní prístup k nástrojom vždy, keď ich potrebujete, preto si pozorne prezrite predplatné a zoznam funkcií.
Najskôr by ste si mali približne definovať svoje očakávania a záväzky, ktoré ste pripravení urobiť v rámci affiliate stratégie. Hľadáte niečo na dlhšie alebo na kratšie obdobie? Chcete, aby vaši affiliate partneri pracovali úplne samostatne, alebo ich chcete mať pod kontrolou? Sú pre vás dôležité štatistiky, alebo vás zaujímajú len výsledky?
Vybudovať úspešnú affiliate stratégiu , ktorá prinesie zisk, si vyžaduje veľa rozhodnutí o vašich možnostiach a záväzkoch spolu s kvalitným prieskumom.
Či už ste podnikateľ alebo tvorca obsahu s obmedzeným rozpočtom, je prirodzené, že si strážite náklady a snažíte sa byť čo najšetrnejší.
Preto je cena dôležitá a treba ju dôkladne zvážiť pri výbere ideálneho affiliate softvéru . Pri skúmaní trhu určite narazíte na lákavé slogany typu: „Vyber si mňa!“. Nedajte sa oklamať a vždy porovnajte cenové balíky aspoň niekoľkých poskytovateľov.
Môže sa stať, že lacnejšie riešenia ponúknu omnoho viac funkcií ako drahé a predražené softvéry. Dajte si na to pozor a investujte čas do prieskumu.
Je dobré si rozpočet určiť vopred, ale buďte flexibilní – ak treba, niečo si priplatte. Táto flexibilita vám môže priniesť skvelé výsledky a najlepšiu skúsenosť.
Len nájsť „ideálny“ softvér z pohľadu ceny nestačí. Ak rozpočet dovoľuje, vyberiete si pravdepodobne najlepšie riešenie z hľadiska funkcií . V tom prípade získate výkonný a spoľahlivý softvér, v ktorom sa možno budete strácať a budete mať množstvo otázok.
Ako to nastaviť? Na čo slúži táto funkcia? Ako to implementovať? Dostanem sa k týmto nástrojom? To sú len niektoré otázky, ktoré vás môžu napadnúť po kúpe najbohatšieho balíka a pohľade na dlhý zoznam funkcií.
Preto by mal ideálny affiliate softvér ponúkať čo najlepšiu podporu. Technická podpora je nevyhnutná, ak nie ste digitálny nomád a chcete mať istotu, že všetko prebehne správne. Ak budete mať podporu počas celej cesty, využijete potenciál softvéru naplno a dosiahnete maximálnu ziskovosť.
Na tento aspekt nezabúdajte a budete spokojnejší a menej zmätení zo svojich affiliate marketingových snáh!
Každý biznis má lepšie aj horšie obdobia. Najlepší dôkaz je obdobie pandémie Covid-19, kedy niektoré firmy skrachovali a iné zažili najziskovejšie obdobie vôbec!
Berte do úvahy dynamiku svojho podnikania a vyberte si affiliate softvér, ktorý ľahko škálujete podľa potreby.
Možnosť škálovať affiliate softvér bez vplyvu na výkon je dodnes jednou z najdôležitejších priorít. Affiliate siete sú často veľké a ponúkajú široké portfólio produktov. Softvér musí zvládnuť tieto dáta bez spomalenia či výpadkov.
Sme presvedčení, že affiliate softvér s dobrou škálovateľnosťou pomáha vlastníkovi zarábať viac, a čo je dôležitejšie, zabezpečí vyššiu šancu na prežitie, keďže riziko výpadku kvôli problémom na pozadí je minimálne.
Dôležitým aspektom sú aj obmedzenia softvéru. Limitácie a závislosti affiliate softvéru môžu byť veľkým problémom pre firmy aj tvorcov obsahu. Vždy hrozí riziko výpadku, alebo že softvér nebude fungovať správne na vašom počítači, čo vie affiliate marketérovi spôsobiť veľa starostí.
Je dôležité, aby váš softvér nemal žiadne limitácie – chcete ho používať bez problémov a obáv, čo sa stane, ak sa pokazí alebo nebude kompatibilný. Musí byť spoľahlivý a bez obmedzení, len tak z neho vyťažíte maximum – preto si spravte dôkladný prieskum pred výberom poskytovateľa.
V neposlednom rade si všímajte možnosti spolupráce, ktoré ponúka váš potenciálny poskytovateľ softvéru. Je to dôležité, pretože vám to uľahčí zdieľanie a prístup k rôznym informáciám v tíme.
Druhý dôvod je, že to zjednoduší získavanie spätnej väzby od tímu. Tak budú môcť pracovať efektívnejšie a účinnejšie spolu
Affiliate marketing je budúcnosť, pretože ľuďom dáva príležitosť rozvíjať vlastné malé podnikanie. Je to omnoho menej rizikový spôsob začiatku podnikania ako otvorenie kamennej predajne alebo aj spustenie vlastnej webstránky. Tiež je to jednoduchý spôsob, ako začať zarábať online a vytvárať si pasívny príjem.
Internet je skvelé miesto na hľadanie affiliate partnerov, ak viete, ako na to. Ak budete hľadať na stránkach ako Yelp, Foursquare a TripAdvisor, pravdepodobne nájdete lokálne firmy ochotné spolupracovať ako affiliate partneri. Môžete tiež použiť vyhľadávanie na Twitteri alebo Facebooku a zadať svoje kľúčové slovo, lokalitu a typ služby, ktorú ponúkajú (napr. kaderníctvo). Napríklad: lokálne kaderníctvo.
Affiliate marketingový biznis je typ podnikania, v ktorom jednotlivci alebo firmy získavajú províziu za propagáciu a predaj produktov alebo služieb inej spoločnosti. Zvyčajne sa to deje prostredníctvom affiliate odkazov alebo kódov a affiliate marketér získava províziu, keď sa predaj uskutoční cez jeho jedinečný odkaz alebo kód.
Affiliate marketing je druh marketingu založeného na výkonnosti, kde affiliate získava peniaze alebo províziu z predaja svojich vlastných produktov alebo produktov niekoho iného. Výhodou affiliate marketingu je, že je relatívne lacný pre obe strany; nemusíte vytvárať vlastné produkty a môžete využiť prácu iných. Či je affiliate marketing vhodný pre váš biznis, závisí od typu vášho podnikania, vašej motivácie a odhodlania, aby to fungovalo.
Affiliate marketing je reklamná prax, pri ktorej podnik odmeňuje jedného alebo viacerých affiliate partnerov za každého návštevníka alebo zákazníka, ktorého privedú prostredníctvom svojich marketingových aktivít. Affiliate marketing pomáha pri cielení publika, pretože umožňuje firmám používať taktiky ako príspevky na sociálnych sieťach, bannerovú reklamu, podcasty a iné formy médií. Spoločnosť môže tiež cieliť na konkrétne publikum podľa ich záujmov a demografických údajov.
Affiliate marketing v posledných rokoch naberá na popularite. Je to nepochybne skvelý spôsob, ako zarobiť peniaze online, aj keď nemáte vlastný produkt alebo značku. Ale je to dobré alebo zlé pre affiliate marketéra a pre potenciálne firmy? Je to úplne subjektívne a neexistuje správna odpoveď. Je to veľmi individuálne a musíte to vyskúšať sami.
Affiliate môže byť niekto, kto rozšíri váš biznis tým, že bude propagovať vaše produkty alebo služby na sociálnych sieťach, blogoch alebo iných digitálnych kanáloch výmenou za províziu z predaja alebo získaného kontaktu. Presný spôsob, akým affiliate rozšíri váš biznis, závisí od vašich potrieb, požiadaviek a odvetvia, v ktorom pôsobíte.
Zistite, ako môže affiliate marketing naštartovať váš biznis alebo blog. Spoznajte najlepšie softvéry a stratégie na maximalizáciu vášho úspechu.
Poučte sa z reálnych príkladov skvelých affiliate kampaní cez email, sociálne siete a webstránky, ktoré vás môžu inšpirovať k vlastnému úspechu v affiliate mark...
Chceli by ste zarábať pasívny príjem prostredníctvom affiliate marketingu? Pozrite si nášho sprievodcu affiliate marketingom ešte predtým, než sa do toho pustít...
Affiliate marketing generuje 16 % všetkých online objednávok. Ak sa chcete dozvedieť viac o affiliate marketingu, pozrite si náš komplexný sprievodca.