
Provízie
Čo motivuje partnerov a aké sú najlepšie marketingové stratégie na ich podporu? Zistite, ako najlepšie odmeňovať svojich partnerov s Post Affiliate Pro....

Majte prehľad o dôležitých reportoch vo vašom affiliate marketingovom programe. Zistite viac o pokročilom reportovacom systéme Post Affiliate Pro.
Dostupné v:
V Post Affiliate Pro pojem „kampaň“ označuje rôzne štruktúry provízií. Provízie sú spôsob, akým obchodníci odmeňujú partnerov za propagáciu a privádzanie návštevníkov na ich stránky. Existuje niekoľko typov provízií, napríklad akčné provízie, pravidelne sa opakujúce provízie , doživotné provízie alebo rozdelené provízie . Typ provízie určuje spôsob vyplácania – napríklad za kliknutie, za členstvo a podobne.
Kampane sa často využívajú aj na reportovanie a poskytujú hodnotné štatistiky. Kampane môžete spravovať vo vašom obchodníckom paneli Post Affiliate Pro v časti „Kampane“ > „Správca kampaní“. V tejto sekcii nájdete zoznam všetkých kampaní, ktoré môžete upravovať, pridávať či mazať.
Bannery sú jedným z najbežnejších typov reklamných materiálov používaných na propagáciu produktov, služieb alebo webových stránok. Banner môže byť animovaný GIF, obrázok alebo krátke video – v závislosti od marketingovej stratégie firmy. Nachádzajú sa najčastejšie na partnerských webových stránkach a ich cieľom je presmerovať návštevníka na web obchodníka.
V Post Affiliate Pro si môžete vybrať z týchto typov bannerov:
Najlepšie bannery dokážu upútať pozornosť návštevníka webu a vzbudiť zvedavosť na propagovaný produkt alebo službu. Väčšina z nich je výrazná, má prívetivý tón a posolstvo sprostredkúva skôr obrázkom než textom; môžu byť statické aj animované.
Vďaka bannerovej reklame môžete rozširovať online povedomie o vašej značke a zviditeľniť produkty či služby širšiemu publiku. Okrem generovania leadov môžu tieto reklamy tiež motivovať ľudí ku konverzii – vyskúšať produkty, služby alebo sa prihlásiť k odberu noviniek.
Partnerský report je dokument alebo analýza poskytujúca prehľad o výkonnosti a efektívnosti affiliate marketingového programu. Zvyčajne zahŕňa rôzne metriky, dáta a analytiku, ako sú zdroje návštevnosti, konverzné pomery a kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) , ktoré hodnotia úspešnosť a ziskovosť vášho affiliate programu.
Reporty poskytujú presné informácie o vašich affiliate kampaniach a banneroch, vďaka čomu ich môžete porovnávať, upravovať a optimalizovať. Tu je niekoľko príkladov metrík, ktoré Post Affiliate Pro dokáže poskytnúť.
Špičková práca si zaslúži odmenu. Identifikovanie najvýkonnejších partnerov prinášajúcich najviac konverzií na váš web vám umožní ich adekvátne odmeniť a poučiť sa z ich úspešných techník.
Report Najlepších partnerov zoradí partnerov podľa ich výkonnosti v rámci affiliate programu. Tieto reporty nájdete v Panel obchodníka > Reporty. Každý report uvádza partnerov podľa metrík ako sú predaje, provízie, kliknutia, miera prekliku, konverzný pomer a pod.
Miera prekliku (CTR) je metrika, ktorá sleduje, koľko odkazov bolo kliknutých v porovnaní s počtom zobrazení reklamy.
Táto metrika rýchlo odhalí silné aj slabé stránky affiliate marketingových stratégií . Rovnako môžete zistiť výkon jednotlivých odkazov podľa počtu kliknutí na konkrétny odkaz.
Konverzie sú hlavným cieľom affiliate marketingu. Konverzia nastane, keď návštevník vykoná požadovanú akciu (napr. prihlásenie na newsletter, nákup a pod.) na stránke.
Partneri s najviac konverziami privádzajú na váš web najviac návštevnosti a zaslúžia si adekvátnu odmenu. Sledovanie konverzií pomáha identifikovať najlepšie aj najmenej výkonné kampane.
Počet návštevníkov webovej stránky alebo blogu sa meria ako návštevnosť alebo využitie. Vyššia návštevnosť znamená viac zobrazení a potenciálne aj viac konverzií.
Informácie o návštevnosti webu pomáhajú affiliate marketérom pochopiť, ako návštevníci reagujú na určité marketingové stratégie (napríklad propagačné materiály , reklamy, odkazy a recenzie).
Sledovanie metrík v affiliate marketingu pomáha inzerentom aj partnerom zistiť, ktoré metódy prinášajú výsledky a ktoré nie, aby mohli podľa toho zlepšiť svoje marketingové aktivity. Firmy zároveň dokážu identifikovať partnerov, ktorí im prinášajú najviac zákazníkov, a prispôsobiť im spoluprácu.
Metriky, na ktoré by ste sa mali sústrediť, zahŕňajú ROI, predaje, provízie, mieru prekliku (CTR), kliknutia a zobrazenia, konverzie a návštevnosť. Generovanie komplexných reportov vám pomôže tieto metriky efektívnejšie sledovať.
V Post Affiliate Pro pojem ‘kampaň’ označuje rôzne typy províznych štruktúr. Tento pojem môžete použiť aj na účely reportovania a hodnotenia štatistík o produktoch alebo províziách.
Zistite, ako vám komplexné reporty kampaní, bannerov a partnerov pomôžu zvýšiť ROI a optimalizovať affiliate marketingové aktivity.
Čo motivuje partnerov a aké sú najlepšie marketingové stratégie na ich podporu? Zistite, ako najlepšie odmeňovať svojich partnerov s Post Affiliate Pro....
Definujte neobmedzený počet skupín v každej kampani a efektívne oddeľte svojich partnerov (napr. podľa výkonnosti) pomocou funkcie Skupiny provízií v Post Affil...
Zvažujete pripojenie sa alebo založenie vlastného affiliate programu? Tento článok ponúka prehľad affiliate marketingu a rozoberá výhody a nevýhody affiliate si...

