V Post Affiliate Pro pojem „kampaň“ označuje rôzne štruktúry provízií. Provízie sú spôsob, akým obchodníci odmeňujú partnerov za propagáciu a privádzanie návštevníkov na ich stránky. Existuje niekoľko typov provízií, napríklad akčné provízie, pravidelne sa opakujúce provízie
, doživotné provízie alebo rozdelené provízie
. Typ provízie určuje spôsob vyplácania – napríklad za kliknutie, za členstvo a podobne.
Kampane sa často využívajú aj na reportovanie a poskytujú hodnotné štatistiky. Kampane môžete spravovať vo vašom obchodníckom paneli Post Affiliate Pro v časti „Kampane“ > „Správca kampaní“. V tejto sekcii nájdete zoznam všetkých kampaní, ktoré môžete upravovať, pridávať či mazať.
Čo je to banner?
Bannery sú jedným z najbežnejších typov reklamných materiálov používaných na propagáciu produktov, služieb alebo webových stránok. Banner môže byť animovaný GIF, obrázok alebo krátke video – v závislosti od marketingovej stratégie firmy. Nachádzajú sa najčastejšie na partnerských webových stránkach
a ich cieľom je presmerovať návštevníka na web obchodníka.
V Post Affiliate Pro si môžete vybrať z týchto typov bannerov:
Najlepšie bannery
dokážu upútať pozornosť návštevníka webu a vzbudiť zvedavosť na propagovaný produkt alebo službu. Väčšina z nich je výrazná, má prívetivý tón a posolstvo sprostredkúva skôr obrázkom než textom; môžu byť statické aj animované.
Vďaka bannerovej reklame môžete rozširovať online povedomie o vašej značke a zviditeľniť produkty či služby širšiemu publiku. Okrem generovania leadov môžu tieto reklamy tiež motivovať ľudí ku konverzii – vyskúšať produkty, služby alebo sa prihlásiť k odberu noviniek.
Špičková práca si zaslúži odmenu. Identifikovanie najvýkonnejších partnerov
prinášajúcich najviac konverzií na váš web vám umožní ich adekvátne odmeniť a poučiť sa z ich úspešných techník.
Report Najlepších partnerov zoradí partnerov podľa ich výkonnosti v rámci affiliate programu. Tieto reporty nájdete v Panel obchodníka > Reporty. Každý report uvádza partnerov podľa metrík ako sú predaje, provízie, kliknutia, miera prekliku, konverzný pomer a pod.
Miera prekliku
Miera prekliku
(CTR) je metrika, ktorá sleduje, koľko odkazov bolo kliknutých v porovnaní s počtom zobrazení reklamy.
Táto metrika rýchlo odhalí silné aj slabé stránky affiliate marketingových stratégií
. Rovnako môžete zistiť výkon jednotlivých odkazov podľa počtu kliknutí na konkrétny odkaz.
Konverzie
Konverzie
sú hlavným cieľom affiliate marketingu. Konverzia nastane, keď návštevník vykoná požadovanú akciu (napr. prihlásenie na newsletter, nákup a pod.) na stránke.
Partneri s najviac konverziami privádzajú na váš web najviac návštevnosti a zaslúžia si adekvátnu odmenu. Sledovanie konverzií pomáha identifikovať najlepšie aj najmenej výkonné kampane.
Návštevnosť
Počet návštevníkov webovej stránky alebo blogu sa meria ako návštevnosť alebo využitie. Vyššia návštevnosť znamená viac zobrazení a potenciálne aj viac konverzií.
Prečo sú tieto funkcie v affiliate marketingu dôležité?
Sledovanie metrík v affiliate marketingu
pomáha inzerentom aj partnerom zistiť, ktoré metódy prinášajú výsledky a ktoré nie, aby mohli podľa toho zlepšiť svoje marketingové aktivity. Firmy zároveň dokážu identifikovať partnerov, ktorí im prinášajú najviac zákazníkov, a prispôsobiť im spoluprácu.
Metriky, na ktoré by ste sa mali sústrediť, zahŕňajú ROI, predaje, provízie, mieru prekliku (CTR), kliknutia a zobrazenia, konverzie a návštevnosť. Generovanie komplexných reportov vám pomôže tieto metriky efektívnejšie sledovať.
Čo je to kampaň v Post Affiliate Pro?
V Post Affiliate Pro pojem ‘kampaň’ označuje rôzne typy províznych štruktúr. Tento pojem môžete použiť aj na účely reportovania a hodnotenia štatistík o produktoch alebo províziách.
Pozrite si affiliate reporty v akcii
Zistite, ako vám komplexné reporty kampaní, bannerov a partnerov pomôžu zvýšiť ROI a optimalizovať affiliate marketingové aktivity.
Čo je kampaň v Post Affiliate Pro? Kompletný sprievodca štruktúrami provízií a sledovaním
Zistite, čo sú kampane v Post Affiliate Pro. Objavte, ako využívať kampane na štruktúry provízií, sledovanie, reportovanie a analytiku výkonu vo vašom partnersk...
Čo motivuje partnerov a aké sú najlepšie marketingové stratégie na ich podporu? Zistite, ako najlepšie odmeňovať svojich partnerov s Post Affiliate Pro....
Ako obmedziť kampane na konkrétnych partnerov v Post Affiliate Pro
Zistite, ako používať súkromné kampane a manuálne schvaľovanie na kontrolu toho, ktorí partneri sa môžu pridať do konkrétnych kampaní v Post Affiliate Pro....
3 min čítania
campaigns
affiliates
+1
Budete v dobrých rukách!
Pridajte sa k našej komunite spokojných klientov a poskytujte vynikajúcu zákaznícku podporu s Post Affiliate Pro.